Selges/byttes Blancpain Trilogy Air Command****SOLGT****

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.966
Sted
Cockaigne
Nydelig Blancpainkronograf med flyback-funksjon til salgs. Service hos Blancpain i 2012, kvittering medfølger. Ikke boks eller papirer. Denne har tidligere vært for salg, men trukket fordi den var for vanskelig å skille seg av med. Men nå har jeg fått los på en gammel tysk drilling, så da må det ryddes i klokkeboksen. Kun salg aktuelt denne gang.

29500 inkl frakt. Ser man hva disse koster internasjonalt, mener jeg dette er en meget god pris.








PM eller epost: enidgumby@gmail.com
 
Redigert:
Scarlett sier: BUMP

dyoqc_workoutball_726187.gif
 
Så du tviler på om denne klokken vil gjøre deg lykkelig?

OCzzXtH.gif


Jeg mistenker at endel sitter på gjerdet i håp om å få se flere Scarlett-bumper. For å fremskynde salget blir det dermed fra neste uke skifte til Gerd-Liv Valla-bump. Ha miskunn.

tumblr_mty38jDyRO1s5rph4o1_500.gif
 
For å fremskynde salget blir det dermed fra neste uke skifte til Gerd-Liv Valla-bump.

Ved nærmere ettertanke tror jeg Scarlett får jobben likevel. Søkeloggen "sexy Gerd-Liv Valla gif" kunne blitt litt vanskelig å forklare for kona.

Opp med seg:
scarlett_johansson_30.gif
 
Etter et par uker på Finn.no har jeg lært at høflighetsfraser og annen unødvendig kommunikasjon bare er i veien. Meldingen "siste pris", i ekstravagante tilfeller fulgt av et unødvendig spørsmålstegn, er alt som skal til. Man trenger heller ikke svare når nevnte pris er gitt. Scarlett hopper derfor over alt fjas og sier: DU SKAL KJØPE DENNE KLOKKEN

scarletts.gif


Ny pris 26000, evt bytte med for eksempel en hvit Explorer eller noe.
 
Noen sommerkveldubetenksomme impulskjøp og en solid restskatt siden forrige bump betyr: Skambud mottas.

1299434420882.gif