GTG Kristiansand!

Consigliere

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2014
Da er det igjen på tide med GTG i Kristiansand!

@Preben Lidi og jeg foreslår kl. 19.00 på en av følgende dager:
  • Mandag 10. oktober
  • Tirsdag 11. oktober
  • Onsdag 12. oktober
  • Torsdag 13. oktober
  • Mandag 17. oktober
  • Tirsdag 18. oktober
  • Onsdag 19. oktober
Dere som har lyst til å være med kan svare direkte i denne tråden hvilke(n) dato(er) som passer best – så plukker jeg ut det tidspunktet som passer best for flertallet. Tid og sted kommer således på PM etter hvert!

Jeg har forsøkt å tagge flest mulig av dere som jeg antar oppholder dere i «nærområdet» fra tid til annen; @westmouth, @2stupidDogs, @Rød, @Fredrik4628, @murias, @lcj, @lcaustad, @STGR, @hansefar, @Cuoresportivo, @lightningii, @ghaugen, @Jon Ali, @bavarianking, @EspenK, @Loevhagen og @Hopalong

Jo flere deltakere - jo bedre blir det :)

Jeg mener det eksisterer en slags webbasert tjeneste hvor man kan få oversikt over hvilke dager som passer (den har blitt benyttet tidligere).

Kanskje noen husker hva den het?

I beste fall kan 10. 11. Og 12. Funke, men jeg planlegger stort sett ikke langt frem i tid. Det er det andre i huset som gjør;) skal se hva som dukker opp(har dukket opp?):)

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
PM om tid og sted er sendt til dem som har meldt sin interesse :)

Andre som har lyst til å være med er selvfølgelig hjertelig velkomne, send meg en PM for detaljer!

Flere hyggelige klokkeentusiaster er selvfølgelig velkomne, send meg en PM for tid og sted :)

IMG_20161011_195455.jpg
Takk for idag! :)