Hjelp til å selge lenker til en Rolex

Medlem
25. okt. 2015
Sted
Oslo
Hei

Min fars Rolex ble stjålet en gang i tiden. Delene til den dukket ikke opp før nylig og han mente at de bare var å kaste siden han ikke hadde klokken lenger. Jeg mente at de burde ha noen verdi og lurer på om dere kan hjelpe meg til å finne ut hva de er/betegnelse og hvordan enklest få de solgt.

De er 15mm brede og sammen med delene lå også forseglingen med l685617 på og på baksiden 6250.-

2015_10_25_10_19_57.jpg

Det er mulig jeg kan finne boksen og kvittering om det er avgjørende.

I følge serienr. er klokken produsert i 1990. Men stusser på prisen (6.250,-) som er altfor lavt for en klokke med TT jubilee-lenke i 1990.

I følge serienr. er klokken produsert i 1990. Men stusser på prisen (6.250,-) som er altfor lavt for en klokke med TT jubilee-lenke i 1990.
Det står ikke hvilken valuta den er oppgitt i, men kan kanskje være £. Skal uansett ikke selge klokken (den er borte), men delene til den.

Det står ikke hvilken valuta den er oppgitt i, men kan kanskje være £. Skal uansett ikke selge klokken (den er borte), men delene til den.
Aha, tenkte ikke tanken på pris i annen valuta ;)
Vanskelig å prise løse ledd. Men jeg kan gi deg 500,- samlet for alle tre om skruene følger med. Det andre trenger jeg ikke.

Eventuelt legg ut en annonse og se respons på høyere pris, om du ønsker.

Redigert:
Takk for tilbudet, men dette var ikke ment som en salgstråd. Jeg er ute etter en ca pris og et egnet sted for å legge ut til salgs. Ser at det er noe som heter Chromo24. Er det et egnet sted?

Legg det ut i kjøp og salgstråden her på forumet, vil tro det er lettere å selge her. Chrono24/ebay o.l. kan du jo selge på, men ville anbefalt her

Min anbefaling var også å selge her på Tidssonen. Men budet du har fått allerede er en ok pris å du kan ikke forvente deg å få noe særlig mer.