Kom akkurat hjem ifra posten med 3 nye klokker

G

Guest571

Guest
Etter 14 dagers ventetid kom enderlig klokkene jeg har ventet på, totalprisen på alle 3 var med frakt ganske så dyrt, vil ikke virke kaksete så ikke noe vits å nevne noe sum.

Kan bare si at her er det snakk om 2 med tourbillion.

Bilder sier mer enn ord, så litt info om nr.1

Klokka er i stål og gull, som man ser på bildene er det snakk om utrolig høy kvalitet av gullmaling, ikke spart på noe. Lenken er helt vilt lang så har må det justeres, kanskje jeg drar innom bjerke i morgen.
Klokken har den billigste utførelsen noen sinne og er rett og slett hva jeg forventet, SØPPEL!!!
IMG_0940.jpg

Klokke nr. 2 ser i første øyekast helt ok ut, men dette er også søppel.
Her ser man at skiven ikke passer så 10,20,30,40,50 og 60 er halveis synelig. haha
Klokken er også såpass bra tuna, så når minuttviseren står rett opp står timeviseren et sted mellom kvart over og halv.
IMG_0941.jpg

Klokke nr.3 er det sikkert mange på 12 år som synes er mad fet, men gjett hva, dette er også bare søppel. Det som er utrolig praktisk med denne er at den har 2 sekundvisere, som går forskjellig. Tror det er en slags GMT funksjon.
IMG_0939.jpg

Totalpris på alle 3 var uten frakt 2.99 Pund. Så ingen tollgebyrer heldigvis.

Så da har jeg prøvd det også, hvor mye mekanisk klokke får man for underkant av 3 Pund, det er veldig veldig lite. Om noen vil kjøpe en så er det bare å skrike ut!

Klokkene påståes å være vanntette, dette tviler jeg på da baklokket lot ser skru ut for hånd.

Her har dere ett gruppebilde
IMG_0938.jpg

Hva med å legge de ut på finn til en ganske så stiv pris som limited edition?:D:D:D

Wow,
Blir vel en stund til neste klokkekjøp nå tenker jeg, flott investering.
Blir jo som man sier, man bare låner klokken til neste generasjon tar over.;)

Dette er på nivå med alt søppelet som selges på Finn og QXL til betydelig høyere priser, men da er det "limited edition" av søppel, ikke normalt søppel. En ekte Langemann av tilsvarende kvalitet er til salgs for kr 1690.- på Finn.

Jeg har en venn i Scotland som har flere Goer klokker!!! En av de har til og med fungert i over et år uten at noen av delene har falt av! (tviler på at han vil ha en til)

Jeg skulle gjerne sett ansiktsutrykket til urmakeren hos Bjerke om du ber om å få justert lenken...

Dette er på nivå med alt søppelet som selges på Finn og QXL til betydelig høyere priser, men da er det "limited edition" av søppel, ikke normalt søppel. En ekte Langemann av tilsvarende kvalitet er til salgs for kr 1690.- på Finn.

Jeg har en venn i Scotland som har flere Goer klokker!!! En av de har til og med fungert i over et år uten at noen av delene har falt av! (tviler på at han vil ha en til)

Jeg skulle gjerne sett ansiktsutrykket til urmakeren hos Bjerke om du ber om å få justert lenken...

Eller be om å få den taksert, ettersom de er så glad i å gi det i utgangspunktet.

Skulle likt å sett ansiktet til de på Bjerke når du tar med deg de to med "tourbillion" og spør hva det koster for service på et tourbillion-verk. :D:D:D

Synes disse burde vært på en TS passaround versjon 1.01, hvor man MÅTTE skrive reviews på alle tre, poste minimum 1 post med hver klokke i "dagens klokke" tråden, samt bruke alle minimum en dag hver fra morgen til kveld...hahaha...

Nei, legg dem ut på finn til rundt 2k pr. stk, og bruk ord som "tourbillion", "limited edition", "gullbelagt", "trenger ikke batteri", "automatisk" osv ofte i teksten...

Eneste risikoen er at dersom du ikke får solgt dem så har du betalt 3 ganger så mye for annonsene enn for klokkene... :p