Solgt Longines Legend Diver

frj

Medlem
9. okt. 2013
Sted
Brussel/Oslo
Sommeren er slutt, og da er det på tide å bytte ut årets sommerklokke, om enn med tungt hjerte.

Selger altså en Longines Legend Diver, komplett med den enorme boksen de fleste kjenner og papirer på kjøp fra 2012 (hvis jeg ikke husker helt feil). Originalreima, som ingen liker uansett, fulgte ikke med da jeg kjøpte den, men den står nå på en supermyk tropicreim, som er ganske lik den som står på Oris 65-diveren som nylig ble lansert. I tillegg legger jeg ved en lys beige NATO, som passer perfekt, en svart skinnreim som fulgte med fra forrige eier, og en ny, ubrukt, og ganske så stiv "croc" av ukjent kvalitet. Originalspenne er med i boksen.

Uret går svært godt, og jeg har ikke merket hverken noe betydelig tidsavvik, riper eller merker.

Kjøpt av goodguy her på forumet, og har vært en god følgesvenn de siste månedene.

Ønsker i utgangspunktet rent salg, og ser tilsvarende har gått for rundt 12.000,-, pluss frakt, de siste månedene, og det synes jeg er fair. Har du noe superspenstig å bytte med, så lytter jeg, spesielt hvis du har en Seamaster av noe slag, eller en superstrøken Speedy Reduced kanskje.

Møtes helst F2F i Stor-Oslo, men sender selvfølgelig. Tror denne går over vekta på standard Norgespakke, så frakt blir litt opp til kjøper.

Flere bilder kan selvfølgelig sendes over.

21380824966_d8d0c29301_k.jpg

Helgebump, og slår av litt for "venner og kjente"... Send pm! Og bytteforslag med noen lapper begge veier er innafor... :)