Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Bjerke i Bergen var ikkje så service-minded,så tenkte at TS fiksar biffen bedre:)
At klokka er "pre-loved" gjere ikkje noko for min del, og TS er og kjapt-trygt og billig..
men den lar vente på seg :p
Tipper en mail til Jørgensen eller Lervik gjør susen hva service angår. Ikke egen erfaring med Jørgensen, men Lervik gjorde godt inntrykk på meg.
Evt. hør med @Nillo87 om å få litt bedre service :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Tipper en mail til Jørgensen eller Lervik gjør susen hva service angår. Ikke egen erfaring med Jørgensen, men Lervik gjorde godt inntrykk på meg.
Evt. hør med @Nillo87 om å få litt bedre service :)

Dårlig service hos oss? Hmm. Ikke bra. Hulken har desverre fått litt leveringstid. Er en Ganske populær modell.
 
At perlon,reimer,nato etc vert omtala som sko...

Egentlig at alt som ikkje er sko vert omtala som sko (felgar etc)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Okok, var under det inntrykket at fristen var 17 eller 18. Da skal jeg ikke klage på posten i denne tråden:)

Posten har en frist hvor de garanterer at pakken kommer med, tror det er 16.

I praksis er vel fristen at du må få levert pakken før postens bil kommer til dit lokale postkontor for å hente, dette tidspunktet varierer litt fra kontor til kontor. Bilen kjører jo en runde til flere opphentingsteder.
 
Kryssposting:
Første dag Explorer2'en får være med ut i regnet etter bytte av pakninger og trykktest hos Bjerke: KONDENS på innsiden.... :mad::mad::mad:
 
postoppkrav der kjøper aldri henter. dammn it
image.jpeg