NTH nr 2

Medlem
21. mars 2016
Sted
Oslo
Ser det allerede er unboxet en NTH her, men jeg slenger alikevel opp en unboxing til... man får vel ikke nok bilder av klokker, samt at jeg valgte andre modeller...

Tror jeg kjedet meg litt i sommer, for jeg gikk for 2 varianter av NTH subs...
Fil_000.jpeg
Fil_001.jpeg

Fil_000 (2).jpeg
Fil_001 (1).jpeg
Fil_003 (1).jpeg

siden jeg ikke er en kjempefan av lenker, måtte den over på rem eller nato...

Fil_004 (1).jpeg
Fil_005.jpeg

Dette var modellen som heter Oberon, men jeg gikk for en som heter Nacken Vintage Black også.....

Fil_001 (2).jpeg
Fil_002 (2).jpeg
Fil_006.jpeg

her ligger tvillingene:

Fil_004 (2).jpeg

så langt meget fornøyd...

må si at kvaliteten på disse er meget høy.. Finish på kassen meget bra, bezel ser killer ut, lume er helt suveren...

jeg trenger nok ikke to av disse, så kommer nok til å bytte vekk en ganske snart, er litt lysten på en Lew & Huey Phantom...

Coolt! Så utrolig kule skivene på begge de der. Hvilken liker du best så langt?

Edit, forresten så fikk jeg tatt av ledd og byttet til lenke i går. Selv om den er litt tynn og virker litt skranglete først så er den behagelig, virker godt laget og låsen er god og trygg. Dette er langt over billig Seiko ialfall. Men liker man uansett ikke lenke så har det jo ikke så mye å si.. :D

Redigert:
Artige klokker; er det slik at Lew & Heuy har bytta navn til NTH?

Artige klokker; er det slik at Lew & Heuy har bytta navn til NTH?
Nei, det er to forskjellige merker drevet av samme mann. Slik jeg skjønte det skal de fortsette å være to forskjellige merker der NTH skal stå for vintageinspirerte klokker, og H&L mer moderne klokker.