Hva synes puristene om den nye serien? Jeg for min del kan like de godt, og mikro-rotor er sexy!
30M la jeg ikke merke til, hva f... holder de med nå da?Ser ok, men jeg er nok mest fan av 1950-kassa. 30 meter dybderating er vel litt flaut for en dykker-manufaktur... Litt bekymret for at de tar en "Micael Kors" her, og gjør hva det skal være for å tekkes massene...
Det er bare å beklage! Hvor er det blitt av Panerai's "røffe" historiske bakgrunn og DNA?
Jeg har fått inntrykk av at for hvert år det kommer nye modeller, tas det ett eller flere steg mot mer lettsolgte "moderne" ur.
Ikke mye PAM med 30m waterresistant!
Nei, de nye modellene falt dessverre ikke i min smak!
Det manglet en småprat-om-Panerai-tråd, så da endret jeg en av mine til nettopp dette formål.
Det dukket opp en nyhet fra Panerai i feeden min i IG, og jeg må si jeg likte den!
Vis vedlegg 18446 Vis vedlegg 18447
Pam 719 kunne jeg solgt en nyre for, og en arm (høyre arm da)
Dette er jo den 3dj. "Mike Horn" Panerai'n, jeg må si at den første av disse synes jeg best om (ikke bare pga at Børge Ousland også er med på denne):Det manglet en småprat-om-Panerai-tråd, så da endret jeg en av mine til nettopp dette formål.
Det dukket opp en nyhet fra Panerai i feeden min i IG, og jeg må si jeg likte den!
Vis vedlegg 18446 Vis vedlegg 18447
Denne var tøff! Hvilken ref. har denne?Dette er jo den 3dj. "Mike Horn" Panerai'n, jeg må si at den første av disse synes jeg best om (ikke bare pga at Børge Ousland også er med på denne):
Denne var tøff! Mer monokrom fargepalett også. Hvilken ref. har denne?