Oppbevaring av remmer.

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Sted
Rælingen
Har det noen som har noen gode forslag på hvor man kan få tak en mappe eller rull til å oppbevare remmer i?
Hvis det i tillegg er rom til å oppbevare litt verktøy til rembytte, er det en fordel. Nå ligger de i en kjedelig pappeske, det fortjener de jo ikke..

Bilder oppfordres:)

Har denne fra GasGasBones. Laget av setetrekk fra Royal Air Force sine Nimrodfly, noe jeg synes er litt ekstra kult. :D

img_0612_780x450.jpg

img_0614_780x450.jpg

Nimrod - strap roll - Accessories

Skal du ha Paneraireimer i den, bør du nok spesifisere det når du bestiller, slik at det faktisk blir plass til 24mm reimer.

• Liker
Reaksjoner: OJ82
Wow, nå er det hvertfall klart hva jeg skal ønske meg til jul! Liker den fra Patrick best, det blir seende veldig ryddig ut.
Sees i morgen, dog med remmer i lomma;)

Har selv kjøpt av patrik case, den ser smashing ut på utsiden, men ble skuffet over at min kun hadde stofflommer innvendig. Har dere med skinnlommer bestillt dette spesielt, eller har han rett og slett endret på designet sitt?

Har selv kjøpt av patrik case, den ser smashing ut på utsiden, men ble skuffet over at min kun hadde stofflommer innvendig. Har dere med skinnlommer bestillt dette spesielt, eller har han rett og slett endret på designet sitt?

Ikke godt å si....opprinnelig var det Patrick senior som sto for produksjon og salg,- nå tror jeg at det er sønnen som har overtatt og at mappene muligens produseres i et lavkost land, f.eks Kina, hvor svært mange produkter av skinn har sitt opphav.

Min mappe, som er avbildet, ble forøvrig kjøpt i 2009. Denne er ganske ulik den første jeg kjøpte i 2007.

Jeg kjøpte min i 2013. Jeg sa ingenting om lommer, bare at jeg skulle ha mappe sånn og sånn som avbildet på nettsiden hans.

@Thomas84: Har du kjøpt den store? På nettsiden hans ser det ut til å være stoff inni. Mens det er skinn på de mindre. Tipper det er årsaken, altså forskjellige typer mapper, ikke feil. Min er middle.

Redigert av en moderator:
@Thomas84: Har du kjøpt den store? På nettsiden hans ser det ut til å være stoff inni. Mens det er skinn på de mindre. Tipper det er årsaken, altså forskjellige typer mapper, ikke feil. Min er middle.

Ok, det har nok jeg oversett. Evt er nettsiden endret i ettertid, for jeg prøvde å dobbelsjekke nettopp dette. Men sånn går det når man er grådig :p

Redigert av en moderator: