Info om klokken
PAM'en ble kjøpt i april 2011 fra autorisert forhandler, men jeg har kjøpt denne fra en goodguy her på forumet tidligere. Jeg er ekstremt fornøyd med klokken, men den fortjener at noen bruker den mer en jeg gjør.
Uret fremstår som pent brukt (har noen obligatoriske hairlines på bezel og kasse, men dette kan sikkert poleres bort). Det har vært brukt i rotasjon med andre klokker. Leveres i original emballasje med manualer, sertifikater, verktøy samt ekstra original Panerai kalveskinnsrem (min personlige favoritt). Det følger også med ny pris bekreftelse fra urmaker Bjerke (2016), trykktest fra Urmaker Christensen / Protid (2014) og forsikringstakst fra Alf Lie (2013).
Jeg tar kun imot seriøse hendvendelser og i denne omgang kun salg. Jeg har ingen hast med å selge.
REFERANSER
Oppgis ved forespørsel.
KONTAKT
- Ta kontakt via PM
- Telefonnummer: 977 60 960
- Mailadresse: steven@svevern.net
Prisantydning og oppgjør
Selges helst F2F i Oslo-området med betaling via VIPPS, DNB Straksbetaling men kan sendes med Postens ekspress over natten på min regning etter overføring og mottak av penger i nettbank.
Spesifikasjon:
Modell: PAM 312 - Luminor 1950 3 Days Automatic Sort/Lær Ø44
Serie: Contemporary Luminor 1950 3 Days Automatic
Type: Herreklokke, Dress / Sport modell
Diameter: Ø 44 mm
Tykkelse: 18.4 mm
Vekt: 160 gram
Urkasse: Børstet stål
Bakside urkasse: Ripebeskyttet safirglass
Reim: OEM Sort lær krokodille, OEM Gummirem, OEM lær kalveskinn
Urskive: Sort sandwich dial med selvlysende siffer og indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne: 1 stk OEM Bøylespenne i stål
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring): Stål, polert
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere: Sklir jevnt
Urverk: Panerai in-house urverk P. 9000 med 28 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 72 timer
Type av dato: Dato
Bilder (tatt med iPhone og er lav oppløste - kan sende over høyoppløslige dersom det ønskes):
PAM'en ble kjøpt i april 2011 fra autorisert forhandler, men jeg har kjøpt denne fra en goodguy her på forumet tidligere. Jeg er ekstremt fornøyd med klokken, men den fortjener at noen bruker den mer en jeg gjør.
Uret fremstår som pent brukt (har noen obligatoriske hairlines på bezel og kasse, men dette kan sikkert poleres bort). Det har vært brukt i rotasjon med andre klokker. Leveres i original emballasje med manualer, sertifikater, verktøy samt ekstra original Panerai kalveskinnsrem (min personlige favoritt). Det følger også med ny pris bekreftelse fra urmaker Bjerke (2016), trykktest fra Urmaker Christensen / Protid (2014) og forsikringstakst fra Alf Lie (2013).
Jeg tar kun imot seriøse hendvendelser og i denne omgang kun salg. Jeg har ingen hast med å selge.
REFERANSER
Oppgis ved forespørsel.
KONTAKT
- Ta kontakt via PM
- Telefonnummer: 977 60 960
- Mailadresse: steven@svevern.net
Prisantydning og oppgjør
Selges helst F2F i Oslo-området med betaling via VIPPS, DNB Straksbetaling men kan sendes med Postens ekspress over natten på min regning etter overføring og mottak av penger i nettbank.
Spesifikasjon:
Modell: PAM 312 - Luminor 1950 3 Days Automatic Sort/Lær Ø44
Serie: Contemporary Luminor 1950 3 Days Automatic
Type: Herreklokke, Dress / Sport modell
Diameter: Ø 44 mm
Tykkelse: 18.4 mm
Vekt: 160 gram
Urkasse: Børstet stål
Bakside urkasse: Ripebeskyttet safirglass
Reim: OEM Sort lær krokodille, OEM Gummirem, OEM lær kalveskinn
Urskive: Sort sandwich dial med selvlysende siffer og indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne: 1 stk OEM Bøylespenne i stål
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring): Stål, polert
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere: Sklir jevnt
Urverk: Panerai in-house urverk P. 9000 med 28 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 72 timer
Type av dato: Dato
Bilder (tatt med iPhone og er lav oppløste - kan sende over høyoppløslige dersom det ønskes):
Redigert: