Husk at smartklokkene nå tilsvarer smarttelefonene man fikk kjøpt i 2003. Kun for de spesielt interesserte.
Uenig. Mer som 2007, spør du meg.
Uansett; Kun for interesserte....
8
Husk at smartklokkene nå tilsvarer smarttelefonene man fikk kjøpt i 2003. Kun for de spesielt interesserte.
Uenig. Mer som 2007, spør du meg.
Uansett; Kun for interesserte....
8
Joda, men å ha en smarttelefon er ikke gjensidig utelukkende med å eie et mekanisk ur. Og, å argumentere at dersom alle nå har en smarttelefon - så vil alle ha smartklokker i fremtiden, er sikkert rett med 50%.For 15 år siden var smarttelefoner også kun for spesielt interesserte. Jeg husker hvor begredelig Windows Mobile var i den tid. I dag eier alle en smarttelefon.
Joda, men å ha en smarttelefon er ikke gjensidig utelukkende med å eie et mekanisk ur. Og, å argumentere at dersom alle nå har en smarttelefon - så vil alle ha smartklokker i fremtiden, er sikkert rett med 50%.
Da skal man ha små fingre( eller stor klokke)Krymper elektronikken nok vil du kanskje ikke trenge å ha en telefon i lomma lenger for å sende meldinger eller ringe. Det vil nok kunne gjøres helhetlig gjennom klokka du har på armen. Mekaniske ur vil bli nisje på lik linje som luftkjølt Porsche 911.
Da skal man ha små fingre( eller stor klokke)
Krymper elektronikken nok vil du kanskje ikke trenge å ha en telefon i lomma lenger for å sende meldinger eller ringe. Det vil nok kunne gjøres helhetlig gjennom klokka du har på armen. Mekaniske ur vil bli nisje på lik linje som luftkjølt Porsche 911.
Chip i hjernen ? NeitakkDet finnes andre grensesnitt enn touchskjerm. Dagens smartklokker er bare tull, det er ikke dem Sveits trenger å frykte.
Dagens smartklokker er bare tull, det er ikke dem Sveits trenger å frykte.
...hva f.ex. tenker du på her?
...hva f.ex. tenker du på her?
Nå skal Bjerke "hippe" seg opp litt, for å snu trenden(?).
Det betyr vel enda flere bimboer bak disken der det da
http://kreativtforum.no/artikler/nyheter/2016/10/skal-ta-klokkevaren-inn-i-de-neste-15-arene