Solgt Steinhart Ocean One Vintage

aek

Medlem
23. des. 2013
Innlegg
765
Sted
Akershus
OBJEKT
Steinhart Ocean One Vintage

SPESIFIKASJONER
Verk: ETA 2824-2 elaboré (Steinharts kaller sin versjon ST.5)
Kassediameter: 42.0 mm
Kassetykkelse: 16.0 mm
Avstand mellom lugs: 22 mm

ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt av meg, direkte fra Steinhart. Jeg fikk den i hus 30. mai 2014.

TILSTAND
Lite og forsiktig brukt. Svært pen. En liten ding på kasse kl. 9.

VERDI
Siden mitt ønskemål er bytte og ikke salg pålegges man ikke av forumets kjøp og salg-regler å oppgi prisforlangende, men det er likevel naturlig å være tydelig på hva slags idé om verdi man har, i den grad man har det. Jeg vil anta dens verdi ligger rundt kr 3700.

REIM
Medfølgende reim er den originale Steinhart-reima. Fargen kaller Steinhart «Padded Vintage Brown». Hva jeg ikke visste da jeg bestilte klokken var at jeg ikke kan fordra foldespenner, så reima er bortimot ubrukt. Den kan ses på de første bildene under.

INFORMASJON FRA STEINHART
Steinharts hjemmeside

BOKS OG PAPIRER
Medfølger

HVORFOR FLIPPE?
Nesten alle andre flipper, på tide at jeg prøver også. Det er en første gang for alt. (Jeg gjør det ordentlig, og flipper 3 klokker samtidig*). Penger er kjedelig, klokker er gøy, derfor vil jeg fortrinnsvis bytte fremfor å selge. Jeg lytter til alle anstendige forslag, også de som forutsetter penger i mellom; du risikerer i verste fall et høflig avslag, og i beste fall en byttehandel.

REFERANSER
Det har vært få kjøp og enda færre salg fra min kant, men noen good guy-referanser har jeg da fått:
fra Pasop | fra Rodeo | fra Pippen | fra braza2013 | fra Rodeo

*Sjekk gjerne min Jaeger LeCoultre Reverso Squadra Hometime og Omega Seamaster Aqua Terra CO-AXIAL 2500 også.

MINE BILDER
Steinhart%20%281%20of%204%29.JPG

Steinhart%20%282%20of%204%29.JPG

Steinhart%20%283%20of%204%29.JPG

Steinhart%20%284%20of%204%29.JPG

Steinhart_p%C3%A5_hytta.jpg
 
Redigert: