Super Compressor hommage - fellesbestilling

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.356
Sted
Oslo
Ref denne tråden, hvor det blir ytret ønske om en fellesbestilling av Super Compressor-klokker. Jeg har egentlig klokkesølibat, men synes kanskje en slik hommage hadde vært litt interessant......:oops:

For moro skyld slengte jeg avgårde en mail til en av selgerne på Ebay som selger slike, og han kunne gi oss en grei rabatt om vi bestiller minst 10. Jeg har regnet litt på det, og slik det ser ut skal jeg da klare å få hit 10 ferdig monterte Super Compressorer med rem, for 2500 kr pr stk. Da er montering, en uspesifisert rem, shipping og moms inkludert. Det som evt kommer i tillegg da er evt frakt fra meg i Oslo til hvor enn i landet du er.

Så, om minst 10 mann er interessert, skal jeg alltids klare å få til dette.

Derfor:
- om du er med, send meg en påmelding med navn, adresse, telefonnummer og mailadresse
- om >10 stk er med, sender jeg ut kontonummer, og bestiller klokker så snart penger er i boks

02.jpg
 
Redigert:
Man lar seg jammen lett friste... :eek:

Har prøvd å google litt, men fant ikke nærmere spesifikasjoner for dette uret. Har du litt info om størrelse osv.?
 
Jeg kan være interessert i en slik klokke. Hva er størrelsen på klokken? 42 mm?
Blir den bygget? eller er det et modellnavn/nummer for klokken?
 
Det er snakk om et byggesett, noe av det samme som sjuli har kjøpt seg. Vi får det ferdig bygget sammen hos selger, og han setter også på en rem slik at den er klar til bruk når den kommer til oss.

Specs:
* 40 mm kasse
* tid og dato
* Miyota 8215 verk
* "Polaris"-skive
* "Ranchero"-hender

01.JPG


03.JPG


00.JPG


07.JPG
 
Trodde faktisk jeg skrev om graveringen i denne tråden, bare TapaTalk som spilte meg et lite puss ;) Ja, uansett, gravering hadde vært fett!
 
Flott tiltak! Blir det noe TS gravering eller annet kjennetegn på de?

Edit: Guybrush kom meg i forkjøpet ser jeg :)
 
Vi kan godt forsøke å få på noe gravering om det er stemning for det. Vet ikke om selger kan fikse det, skal ta kontakt med ham igjen så snart jeg vet om det er nok interesse til å gå videre med dette. Om ikke selger kan fikse det, antar jeg det er en smal sak å få fikset i Oslo, hos en urmaker eller gullsmed. Hva bør i så tilfelle graveres?

Forslag:
TS 01/10

TS 2012
NR 01/10
 
Er selvfølgelig med.

Krille. for nå og all fremtid, autosigner på alt som er gøy.;)

Sender pm i tilfellet du har slettet info fra tidligere.
 
Jeg kunne tenkt meg en.

Er det mulig å få et ETA verk og plexi glass istede for safir?
 
Det gikk en uke inn i 2012 før sølibatet til Krille sprakk... Og godt er det!

Kudos til deg Krille!

PS! Graveringen er ikke så viktig for meg...
 
ohhh, dette frister! Når er siste mulighet til å slenge seg på? Må gjøre plass til litt midler skjønner jeg.. :D
 
Jeg har vanligvis ingen problemer med å ta raske avgjørelser når det gjelder klokkehandel, men i natt er jeg edru...



Edit: Kjempebra initiativ, Krille. Selvsagt er jeg med :)
 
Jeg er med! Som Sponon sier hadde det vært artig med ETA, men jeg er med uansett:) fantastisk initiativ krille!