Today was a good day!

B

Bears

Guest
Hei alle sammen.

I tråden "Hva er din REALISTISKE grail?" svarte eg Hulk. Det målet er no oppfylt! Eg vel å fortelle litt om vegen dit.

Eg er ein svært aktiv lesar (til min sambuars store frustrasjon), men og tiltakande aktiv deltakar på dette forumet.

Eg har sidan 2010 blitt meir og meir klokkegal, og i 2011 melde eg meg inn her.Sidan den gong har det berre eskalert
Eg forstod raskt at her inn er svaret på alt : Sub.
Det var liksom eit udiskuterbart faktum. "When in doubt, Sub"

Personleg har eg alltid syntes Rolex Sub har vært ei litt gubbete klokka. Såg liksom for meg gubbete gamle menn på Gran Canaria med Hawaiskjorte,gullkjeder og fargerike drinkar.
Eller ei klokke som folk kjøpte sjølv om dei ikkje var intresesserte i klokke. Dei kjøpte det kun for statussymbolet. Og eg ville ikkje være ein av dei.

Men så feil kan ein ta!
No er eg der sjølv, og eg er på ingenmåte gubbete(er 29år), ikkje likar eg varmare strøk(heller litt for kaldt, enn litt for varmt), eg ser teit ut i andre fargar enn svart,kvit,blå og grå, og skal eg først kose meg drikk eg whisky(OK,de tkan være litt gubbete) ikkje paraplydrinkar.
Klokka er heller ikkje kjøpt for å «flashe Rolex», men kun for min eigen sjølvtilfredstillelse.
Gleden av å sjå ned på håndleddet og sjå kulminasjon av hardt arbeid, målbevist jobbing,stå på vilje,og klokkeglede fusjonert med historikk, avansert mekanikk og kvalitet. Deilig!

Mi reise byrja smått, og den starta med typiske merkeklokker.Men interessen og kostandane grodde eksponentielt...
Eg har aldri vært glad i å kaste noko som helst og av den grunn endte eg opp med 54 klokker liggande i klokkeskuffa på det meste.
Det var både mekaniske, automatiske og quarts ur i skjønn forening.

Då skjønte eg at dette tendenserte til galskap, og eg la meg ein plan.:
-Antall klokker skal ned til 1-3 klokker.
-Ei av dei klokkene skal være ein skikkelig grail.
-Turen skal være morsom og lærerik.

Eg skjønte det kom til å værte mykje flipping og turar på postkontoret, men eg var klar.
Eg hadde til og med blinka ut kva som var grailen; Rolex 116610LV.
For meg var det openbart, men for alle andre uinnvidde som ikkje las TS(les; min familie.Sambuaren min var innforstått med galskapen) var dette det glade vannvidd.

Er desverre fryktelig dårlig/lite interessert i å ta bilde, samtidig som OCD'n min gjorde at eg "måtte" sletta bilder i Photobucket etter at klokka var vekke. Merkar eg angrar sterkt på det no, da det hadde gitt gode minner, samt ein mykje kulare tråd :(

Turen har blandt anna innebært klokker som: Omega PO 42, SevenFriday P3,Omega Speedmaster,Omega SMP 300, Omega Seamaster Aqua Terra, Glycine Combat Sub,Tudor Pelagos blå, Helson Sharkdiver stål 42 og 45 , Helson Sharkdiver 42 brass, Seiko Flightmaster, div Steinhart, Omega Constellation gullklokke fra 1969, Citizen Altichron Eco-Drive, Rolex Explorer II, Seiko SKX007, Oris Aquis Blue Dial, Armida A8, JLC Reverso,Citizen Grand Complication Orient Bambino, Borealis SeaHawk.

Min klokke reise er nok kun smågutt i forhold til mange andre her, men eg er ganske fornøgd med dei klokkene eg har testa. Spesielt vil eg sei eg fall for Helson Brass 42-svart skive utgaven. Den angrar eg kankje mest på at eg kvitta meg med.


Etter mykje flipping nærma antallet seg 1-3 klokker, og klokkekontoen hadde fyllt seg opp igjen.
Då var det veldig kjekt at Bjerke i Bergen gav beskjed om at Hulk'en var ankommet. (Ekstra takk til @Nillo87)

Bilder av klokka. (Sjølv om alle veit korleis den ser ut)
IMG_20160219_101704_zpszlrcaxsq.jpg
IMG_20160219_101722_zpsxwpkwz0b.jpg
IMG_20160219_101738_zpsnnvuqihb.jpg
IMG_20160219_101829_zpsvmnl25jx.jpg




Samt det obligatoriske WS
IMG_20160219_094643_zpsr2r4jpbz.jpg



Før klokka kom inn, så hadde eg bunkra opp på litt straps og reimer.
Arsenalet består no av :Ein svart skinnNATO, ein vanlig kvit NATO, ein vanlig svart NATO,ei vintage brun skinnreim, ein Rubber B Tang Buckle med grøn highlight.
Her vert det mange forskjellige uttrykk på samme klokka. Gledar meg til å bytte i mellom dei!


Idag har eg 3 klokker:
-Rolex Submariner 116610LV.
-Vintage Certina Bristol.(Arva etter min avdøyde bestefar)
-Nixon 51-30 All Gold (Fyrste klokka min sambuar kjøpte til meg.Denne har eg fått forbud mot å selge.)
Så 1 klokke med reell verdi, og 2 med affeksjonsverdi. I TS samenheng er dette kanskje den kjipaste samling known to man..
Men eg kjenner meg ganske fornøgd akkurat no. Det er kanskje det viktigaste:)

Avslutningsvis vil eg berre takke for meg!
Tusen takk for all klokkekunnskap brukarane her inne bidreg med, takk for hyggelige klokkepratar, takk for hyggelige og sikkre handlar.
Eg er takknemlig til alle saman. Faktisk er eg blitt ganske glad i dykk! De er ein bra gjeng!
Men tida er no komen til at eg trekk meg litt tilbake og brukar tid på andre ting enn klokker.

Eg vert øyeblikkelig far til ein liten gut, og eg tenker han fortjenar litt oppmerksomhet ;) .
Difor vel eg å trappe litt ned på tidsbruken på TS.
Samtidig gir det ekstra familiemedlemmet meg litt mindre rom for klokke-akrobatikk.
Men eg har vel «runda» klokkeverden alikevell no som grailen er i havn ;-P

Det kan nok hende eg returnerar etter ei tid (trangen etter å sjekke KS kjem vel til å bli for stor :p ), men no skal eg nyte klokka, nyte min kommande nyfødte sønn og famlielivet.

Ha ein strålande dag :)



-Bears1
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk for flotte ord alle sammen!
Går ei spennande tid i møte, men skal bli ein fryd å sjekke kva tida er ;)
 
Vet ikke om det var bevisst, men overskriften referer til en klassiker, akkurat som nyervervelsen.
Gratulerer.

"Just waking up in the morning gotta thank God
I don't know but today seems kinda odd
No barking from the dogs, no smog
And momma cooked a breakfast with no hog"
Ice Cube
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Vet ikke om det var bevisst, men overskriften referer til en klassiker, akkurat som nyervervelsen.
Gratulerer.

"Just waking up in the morning gotta thank God
I don't know but today seems kinda odd
No barking from the dogs, no smog
And momma cooked a breakfast with no hog"
Ice Cube

Oi, hadde ikkje trudd nokon tok den referansen! Godt jobba @Bezel
Er gamalt hip-hop hovud, så var med fullt overlegg :)

"Plus nobody I know got killed in South Central LA.
Today was a good day"
 
Gratulerer med gralen i hus! Og gratulerer med nært forestående farskap!
Kjenner en tur til optiker ikke blir like kjedelig neste gang.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Gratulerer med gralen i hus! Og gratulerer med nært forestående farskap!
Kjenner en tur til optiker ikke blir like kjedelig neste gang.

Takk for det :)

Me får inkorporera klokka som ein del av synstesten ;) bruke den som test for rød-grøn fargesvakhet eller berre som sjekk for om ein treng nærbrille/lesebrille :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher