Tysk tøffing unboxes i kjøleskapet

FMS

Støttemedlem
Medlem
8. jan. 2015
Innlegg
984
Sted
Oslo
Min første tyske er ingen dressklokke, men en noe uvanlig klokke av det litt tøffere slaget. Jeg liker å gjøre litt ut av unboxinger, men denne gangen orker jeg ikke vente på dagslys - så jeg tar en unboxing et sted det i hvert fall er noe lys: I kjøleskapet. Der er det tilfeldigvis også noe kaldt å drikke som kan akkompagnere unboxingen for litt ekstra stemning, men det blir vel likevel en litt kortere unboxing enn tidligere. Dessverre er heller ikke bildene veldig gode, men jeg får kompensere med litt aktivitet i Dagens fremover.

Ytterboksen røper at det er snakk om en anstendig tysker:



Innerboksen viser seg kanskje ikke fra sin beste side i kjøleskapet, men utgjør en anstendig innpakning for et flott ur:



Glashütte Original Sport Evolution med Panorama Date-komplikasjon:



Innsyn gjennom safirglass på baksiden til in-house Glashütte Original kaliber 39-42 med rotor med 21k gull:



Obligatorisk wristshot i kjøleskapet blir ikke all verdens:



Et lite wristshot utenfor kjøleskapet også, i noe dunkel belysning:



Til sist mørkeromstesten:



Veldig positivt overrasket over denne, jeg har lest mye bra om den og siklet på den en stund - men den ser bedre ut i praksis enn på bilder og sitter som et skudd - gleder meg til litt armtid i dagene fremover!

Takk for titten!

Edit: Legger til et dagslysbilde fra morgenen etter, siden kveldsbildene ble litt uskarpe..
 
Redigert:
Vakker den der! Titta på den både 1-2-3-4-5-6... ganger.
Bra den fått ny heim der den blir brukt:)

Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Håper utslippene på denne i testbenken gir bedre resultat enn for andre tyskere for tiden.

Spøk til side, dette er en knallflott klokke. Ser frem til å møte den i bilde og tekst i dagene fremover. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Gratulerer med flott Glashütte! Det er gøy at det finnes noen som tør å gå litt utenfor allfarvei, jeg gleder meg til å se flere bilder av nyervervelsen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Det var like før jeg kjøpte den der selv. Kikket på den flere ganger, prisen var den laveste jeg noengang har sett på tilsvarende. Gratulerer så mye. Kjenner jeg er litt misunnelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS