Leses nå
Dykkerklokker, kreativ reklame og Swatch Group fra innsiden – med Marc Aellen, CEO i Certina

Dykkerklokker, kreativ reklame og Swatch Group fra innsiden – med Marc Aellen, CEO i Certina

Nordmenn elsker Certina. Hvorfor?

Marc Aellen har tatt på seg badedrakten, og skal nå gjøre merket kjent også i USA. Den nye toppsjefen er i studio for å prate om klokkene, historien og fremtiden for et av Norges desidert mest populære klokkemerker.

Wristcheck: Certina DS Action Diver 43 mm. Les mer om den her. Foto: Jon Henrik Haraldsen

Les også: Rabatter, handel fra utlandet og andre kjøpetips

Klokkelandslaget er en ukentlig podcast om klokker presentert av Finansavisen i samarbeid med Tidssonen.

Har du ris, ros, spørsmål eller innspill? Sving innom Tidssonens forum eller Facebook-gruppe. Du finner oss også på Instagram @9nicolai og @harralsen.


ANNONSE


Glem heller ikke å abonnere på Klokkelandslaget via din foretrukne plattform, så går du ikke glipp av en eneste episode!