Oddemann
Støttemedlem
Elefant it is, du har et godt øye....Elefant ?
De er fantastiske!
Stay safe!Liten gave til meg selv
Tror du får noen kvalifiserte råd om du opplyser hva slags sko det er snakk om.Jeg har noen tilnærmet nye sko som dessverre har en helt forferdelig stank som kom etter et uheldig døgn i Berkeley. Jeg hadde bomullsokker og rundet av den lange dagen med å kjøpe ullsokker, men da var allerede skaden skjedd. Da jeg én uke senere var i Sacramento, la jeg dem i fryseren over to netter, og da jeg omsider kom hjem til Norge var det rett på skotørkeren, men ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg hadde dem på meg en enkel 2 timers kjøretur i kulden, og da var den fæle lukta der igjen! Hva kan man gjøre?!
Jeg tråkket meg noe innforjævlig våt halvveis i en tur. Bomullssokker, søkkvåt, svett, tette sko, fullstendig elendighet.Jeg har noen tilnærmet nye sko som dessverre har en helt forferdelig stank som kom etter et uheldig døgn i Berkeley. Jeg hadde bomullsokker og rundet av den lange dagen med å kjøpe ullsokker, men da var allerede skaden skjedd. Da jeg én uke senere var i Sacramento, la jeg dem i fryseren over to netter, og da jeg omsider kom hjem til Norge var det rett på skotørkeren, men ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg hadde dem på meg en enkel 2 timers kjøretur i kulden, og da var den fæle lukta der igjen! Hva kan man gjøre?!
Hei,Jeg har noen tilnærmet nye sko som dessverre har en helt forferdelig stank som kom etter et uheldig døgn i Berkeley. Jeg hadde bomullsokker og rundet av den lange dagen med å kjøpe ullsokker, men da var allerede skaden skjedd. Da jeg én uke senere var i Sacramento, la jeg dem i fryseren over to netter, og da jeg omsider kom hjem til Norge var det rett på skotørkeren, men ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg hadde dem på meg en enkel 2 timers kjøretur i kulden, og da var den fæle lukta der igjen! Hva kan man gjøre?!