- Medlem
- 25. nov. 2008
Ser fine ut!Disse hadde jeg da i 6 år med bruk/misbruk. De er ikke utslitt, sålen er ok enda. Innvendig begynner helen å slites ut bare, så jeg bestilte et nytt par, men en litt kraftigere såle. De er på vei snart. Kan ikke klage da disse ligger på ca. 2000,- Mulig jeg tar de gamle jeg hadde til en skomaker for utbedring. Skoene under er de som er på vei.
Vis vedlegg 364889
Ser fine ut!
Hvilke fabrikat og modell er dette?
Thursday går inn i sesong 2. Ingen klager so far.Vis vedlegg 167054
Disse er fra Thursday boot company. Rimeligere, og litt enklere enn de mest tekniske bootsene. Jeg har modellen som heter captain, så gikk for samme bare med annen såle.
Står ingenting på nettsiden om andre forhandlere, så ville ikke kjøpt derfra. De har 30 dagers returrett, så du kan sende tilbake hvis de ikke passer. For min del har jeg truffet godt, har brukt de nye en gang. De er ok nå, men vil nok gå seg godt inn i løp av kort tid.Må du bestille fra det store utland slik at en bør treffe på størrelsen?
Denne her lukter til scam?
Den siden der er så scam som du får detMå du bestille fra det store utland slik at en bør treffe på størrelsen?
Denne her lukter til scam?
Nå med bilde. Ganske comfy ut av boksen, tipper et par timer gjør disse til tøffler.Disse er fra Thursday boot company. Rimeligere, og litt enklere enn de mest tekniske bootsene. Jeg har modellen som heter captain, så gikk for samme bare med annen såle.
Jeg hadde tenkt til å anbefale Edward Green Piccadilly eller DukeAnbefaling av sommerlette loafers som passer til litt mer formelle anledninger?
Har sett litt på Loake 1880 Russell tassel loafers, men litt i overkant pricy..
Haha, ja siden de er gitt vekk?Jeg hadde tenkt til å anbefale Edward Green Piccadilly eller Duke
Shoecare har utsalg grunnet sammenslåing med Skolyx.Haha, ja siden de er gitt vekk?
Takk, flotte sko, men utenfor mitt prisnivå
Anbefaling av sommerlette loafers som passer til litt mer formelle anledninger?
Hei,Anbefaling av sommerlette loafers som passer til litt mer formelle anledninger?
Har sett litt på Loake 1880 Russell tassel loafers, men litt i overkant pricy..