Steijke! Har blitt så gammel at DD er min favoritt. Og i gult gull er den for meg selve definisjonen på Rolex. Rå!
Det tok noen år å komme dit, men alderen gjorde det for meg også.
Steijke! Har blitt så gammel at DD er min favoritt. Og i gult gull er den for meg selve definisjonen på Rolex. Rå!
Ikke dum den der hellerVis vedlegg 368341
Tror det blir gull på gull i sommer her også. Det er bare deilig! Også har jeg fylt førti så da er det vel lov
Har du testet aqua terraen på? Er det 38mm på bildet? Fine klokker og spreke farger på de.Valget for sommeren blir nok min Pelagos 39.
Vis vedlegg 368362
Men, forbinder også en "sommerklokke" med frisk farge og brukbar vanntetthet. Har faktisk vurdert denne Seamasteren:
Vis vedlegg 368363
Legger mine tekstilremmer i en bukselomme og lar de være med i en runde i vaskemaskinenSommerklokke #2 har fått sommerremmen på
Vis vedlegg 368490
Remmen har blitt litt skitten, er det bare å kjøre på med zalo eller håndsåpe eller noe?
Kanskje bare være litt raus når jeg vasker hendene
Eller er det andre gode tips for vasking av tekstilrem?
hvis man ønsker det optimale rengjøringsmiddel anbefaler jeg ‘vulpex’.Sommerklokke #2 har fått sommerremmen på
Vis vedlegg 368490
Remmen har blitt litt skitten, er det bare å kjøre på med zalo eller håndsåpe eller noe?
Kanskje bare være litt raus når jeg vasker hendene
Eller er det andre gode tips for vasking av tekstilrem?
Har du testet aqua terraen på? Er det 38mm på bildet? Fine klokker og spreke farger på de.