Rolex OP 36 - farge?

Medlem
30. mai 2012
Innlegg
593
Vurderer en OP 36, men jeg skifter mening om hvilken farge jeg synes er finest.
Svart og sølv er allerede dekket i rullen, så de er ikke aktuelle.

Hvilken farge synes dere er penest av de som kan kjøpes nytt i butikk?
 
Synes også den grønne er veldig fin, men mulig den blir for sær som «tilbehør» til vanlige klær?
Har også sett på turkis, men blir litt feminin for min stil er jeg redd, ellers er vel disse veldig populære har jeg sett.
Så er jo sølvskiva sabla fin også selv om jeg har sølv i boksen fra før.;)

En annen ting er hvordan de er å få tak i(blå/grønn eventuellt turkis), har ikke hørt med AD enda:rolleyes:
 
Redigert:
Jeg liker den godt i grønn. Avhengig av lys kan den oppleves som mørk og grålig, i direkte sollys blir den veldig matt og litt «utvannet» grønn, mens den kan ha en kraftig grønnfarge i andre settinger.

36 er «riktig» modell og gjør seg godt med skivestørrelse. Polert og godt avrundet bezel er kledelig her og synes proporsjonene er vellykket.

IMG_5638.jpeg

IMG_6617.jpeg

IMG_8359.jpeg
 
Jeg liker den godt i grønn. Avhengig av lys kan den oppleves som mørk og grålig, i direkte sollys blir den veldig matt og litt «utvannet» grønn, mens den kan ha en kraftig grønnfarge i andre settinger.

36 er «riktig» modell og gjør seg godt med skivestørrelse. Polert og godt avrundet bezel er kledelig her og synes proporsjonene er vellykket.

Vis vedlegg 371015
Vis vedlegg 371013
Vis vedlegg 371014

Utrolig bra duo du har der, disse utfyller hverandre veldig godt!