Hermès

Gull til halv pris.
1000020720.jpg


Og foreløpig lave bud på denne.
1000020722.jpg
 
Kommer litt sent til festen, men har virkelig fått opp øynene for h08, men litt usikker på størrelsen ettersom jeg aldri har prøvd den. ca. 16,5 cm flate håndledd her. Har lest noen som synes den bærer stort. Hva er deres tanker?
Skal holde litt utkikk på bruktmarkedet.
Med tanke på hva som kan være lurt å kjøpe. Hvor mye koster en lenke og hva koster en rem, om skulle kjøpe dette separat i ettertid?
 
Redigert:
Kommer litt sent til festen, men har virkelig fått opp øynene for h08, men litt usikker på størrelsen ettersom jeg aldri har prøvd den. ca. 16,5 cm flate håndledd her. Har lest noen som synes den bærer stort. Hva er deres tanker?
Skal holde litt utkikk på bruktmarkedet.
Med tanke på hva som kan være lurt å kjøpe. Hvor mye koster en lenke og hva koster en rem, om skulle kjøpe dette separat i ettertid?
Mine håndledd er ca. 17 cm, og jeg synes størrelsen er helt fin. Total lengde over horn/lugs er ca 46 mm.
Lenken kostet 10k for to år siden, og gummiremmen ligger nå på 2300,-.
 
Skjønner, så om en kjøper med lenke, må en kjøpe både rem og spenne eventuelt. Du vet ikke tilfeldigvis hvor mye en slik koster?
Trives du best med rem eller lenke?
 
Skjønner, så om en kjøper med lenke, må en kjøpe både rem og spenne eventuelt. Du vet ikke tilfeldigvis hvor mye en slik koster?
Trives du best med rem eller lenke?
Ja, spennen må nok kjøpes separat. Jeg kjøpte med rem, så vet ikke hva spennen koster separat.
Jeg har brukt remmene mest, men lenken er også behagelig, 20 mm hele veien.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Skjønner, så om en kjøper med lenke, må en kjøpe både rem og spenne eventuelt. Du vet ikke tilfeldigvis hvor mye en slik koster?
Trives du best med rem eller lenke?
17cm her og. Lenke får H08 til å bære større, rem får den til å bære mindre. Jeg veksler på.

Angående bruktmarked: I tillegg til Chrono24 og finn (due diligence..), kan det være verdt å sjekke urmaker Christensen og Bjerke sine pre-owned sider. Da er det også mulig å inspisere (og kanskje prute litt) ved personlig oppmøte.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak