Vis vedlegg 359756
Vis vedlegg 359757
Tar utfordringen og slenger meg på her med mine fem utvalgte. Med noen svake mobilbilder.
5 indies.
1. SUF/Sarpaneva med månefase-indikator. Basert på min favoritt-modell 180. Super-enkel, superb finisj. Lett å like, tar alt av remmer. Nummer 1 av 20 produsert.
2. Sarpaneva, custom laget. Slags «best of»: Helsinki-kumlokk, full lume skive og moonbridge-lenke.
3. Tsoroev Rashid, Arrow, nummer 13 laget.. Håndtrukket Unitas. Stort, grovt, veldig håndlaget- men masse sjarm og egenhet.
4. Attelier Wen. Hype-klokke. Ikke helt uten grunn. Men, har brukt litt tid på å like den. Menneske-laget guilloché. Skiva er stjernen, men også lett på hånden, og en stor overraskelse hver gang en tar en titt på håndleddet.
5. Vincent Calabrese, tidlig Ottica. Er nå på service- men denne må med i min femmer. Fantastisk enkel. Spennende fyr, spennende og levende skive som både vandrer og hopper. Overraskende lettleselig og også med noen ess i ermet. Rett og slett ei klokke som treffer meg rett i hjerterota! Og som jeg er kjempetakknemlig for at en viss entusiast lot gå videre til meg.