Christopher Ward-tråden

IMG_0816.jpeg
 
Noen som har bestilt CW "Twelve X" - skeleton. Og da hørt noe mer rundt levering? Er det ennå "End of Des."?
 
Jeg sikler litt på denne, en "C65 Aquitaine Bronze COSC".
Blåfargen ser veldig fin ut på bilder og video, spent på hvordan den ser ut i virkeligheten på hånda.
Noen med erfaring fra disse, og/eller andre klokker i bronse?


C65-41ADC2-B0BB0-WB_Picture_2.jpg
 
Prototyper på wave-versjonen, men det blir nok forsinkelser:

....CW will be testing out a few other color options offered by Positive Coating to see if those look closer to the render. This will create a delay, so I don’t think an August delivery is happening....
Vis vedlegg 366918
Vis vedlegg 366919
Da er skivene klare, og produksjonen i gang, så forhåpentligvis ikke alt for lenge til leveranse.
1721652598490.png
 
Redigert:
Jeg kom på at jeg for lenge siden var hypp på denne kronografen som har ett kraftig modifisert Unitas verk. Jeg tror det var blant det første de gjorde selv rent urverksmessig.Ganske fascinerende sak. Unitas er jo mest kjent som ett godt gammelt -lomme-urverk. Husker den var ganske dyr og limitert. ( Mener den lå i samme prisklasse som en Speedmaster på den tiden).
IMG_6137.jpeg

IMG_6136.jpeg


Og i det siste går det jo bare fremover med nye ting. Friskt med en produsent som legger så mye i det tekniske, og ikke bare design over standard verk.
 
Redigert:
Oppdatert versjon av dykkerklokken Trident, C60 Trident Lumière, med nytt selvlysende materiale.


Ikke helt min kopp med te, klarer ikke helt å forsone meg med treforken og førsteinntrykket mitt er at selvlysende blokkene fremstår litt enkle..? Men lett og fin titankasse og 300 meter vannresistens burde jo holde for de fleste.