Dette er gøy, spent på om klokken som kommer på slutten av året er like nøyaktig...Ganske bra nøyaktighet i følge de som har regnet på det. Jorda roterer 365,5 ganger på ett år, og det er 29,2 døgn fra fullmåne til fullmåne.Vis vedlegg 370607
Dette er gøy, spent på om klokken som kommer på slutten av året er like nøyaktig...Ganske bra nøyaktighet i følge de som har regnet på det. Jorda roterer 365,5 ganger på ett år, og det er 29,2 døgn fra fullmåne til fullmåne.Vis vedlegg 370607
Pendelur? Da bør den jo kunne reguleres nogenlunde.Dette er gøy, spent på om klokken som kommer på slutten av året er like nøyaktig...
Spaceone TelluriumPendelur? Da bør den jo kunne reguleres nogenlunde.
Aha, glemte det. Veldig kul klokke, men litt usikker på hvor mye jeg hadde brukt den, så den er på vent hos meg.Spaceone Tellurium
Tror ikke de har rotering på jord og sol neiAha, glemte det. Veldig kul klokke, men litt usikker på hvor mye jeg hadde brukt den, så den er på vent hos meg.
Den har vel en mer presis månefase på 29,5 døgn, mens året bare er 365 dager. Den mangler vel tilten på jordaksen, og jeg er litt usikker på om jordkloden og solen også roterer som på LEGO-modellen.
Vis vedlegg 370631
Men med en helt symmetrisk kule spiller det jo ingen rolle.Tror ikke de har rotering på jord og sol nei
Et lite tips (som jeg også delte med Lego) er julekalender til barna.
Fantastisk!!!Vis vedlegg 375233
Vis vedlegg 375234
Vis vedlegg 375235
Mercedes-Benz G 500 PROFESSIONAL Line 42177 | Technic | Offisielle LEGO® Shop NO
Firehjulsdrevet bilmodell for voksne Mercedes-Benz-fanswww.lego.com
Ja, og rekkesekser med fungerende stempler.Fantastisk!!!
Det ser ut til å være fungerende gear, firehjulstrekk og fjærer?!
Har bestilt den til Junior. Levering før 1.augustJa, og rekkesekser med fungerende stempler.