At your serviceHar veldig lyst på en OF i edelt metall som neste klokke, og Bjerke var veldig behjelpelige.
Rosegull er helt nydelig, og prisen (etter den nye prisjusteringen....) gikk vel fra rundt 383 000 NOK => 399 300 NOK.
Syns dermed det er litt rart når gull-modellen på OF (126518LN) koster 381 100 NOK.
ref: https://www.urmaker-bjerke.no/rolex/klokker/cosmograph-daytona/m126518ln-0012
Jeg syns det er merkelig at helgull er billigere enn rosegull.
Noen som kan fortelle meg mer om WG vs RG vs YG på OysterFlex ift pris, etterspørsel, produksjon?
Kanskje mannen med ljåen som lusker rundt på Tidssonen med nydelig banter til tider kommer til unnsetning?
Vis vedlegg 371107
Både Rose og White inneholder bl.a. Palladium (som er dyrere enn gull) i den 25-% delen som ikke er rent gull (18 karat, av 24 = 75 %).Har veldig lyst på en OF i edelt metall som neste klokke, og Bjerke var veldig behjelpelige.
Rosegull er helt nydelig, og prisen (etter den nye prisjusteringen....) gikk vel fra rundt 383 000 NOK => 399 300 NOK.
Syns dermed det er litt rart når gull-modellen på OF (126518LN) koster 381 100 NOK.
ref: https://www.urmaker-bjerke.no/rolex/klokker/cosmograph-daytona/m126518ln-0012
Jeg syns det er merkelig at helgull er billigere enn rosegull.
Noen som kan fortelle meg mer om WG vs RG vs YG på OysterFlex ift pris, etterspørsel, produksjon?
Kanskje mannen med ljåen som lusker rundt på Tidssonen med nydelig banter til tider kommer til unnsetning?
Vis vedlegg 371107
Lite som slår Everose på en nøttebrun sommer armMå si denne kler de sydligere breddegrader usedvanlig godt
Vis vedlegg 375992Vis vedlegg 375993Vis vedlegg 375994
Herregud den er pen!!!
Takk, i mine øyne perfekt kontrast mellom skive, gullkasse mot bezel og ikke minst den sorte remmen som toner helhetsinntrykket litt ned. Rød kronografviser som prikken over i’en!Herregud den er pen!!!
Helt enig. Den er fullstendig perfekt balansert og dristig på en gang. Innertier.Takk, i mine øyne perfekt kontrast mellom skive, gullkasse mot bezel og ikke minst den sorte remmen som toner helhetsinntrykket litt ned. Rød kronografviser som prikken over i’en!