Qwestern
Støttemedlem
Slik type nerding er bra. Sender du et nytt bilde etter 6 mil er du snill?Jeg er så nerd.
Vis vedlegg 379136
Sorry, burde tenkt på deg og Norges mest attraktive SD! Dette er dessverre det beste jeg har å tilby:Slik type nerding er bra. Sender du et nytt bilde etter 6 mil er du snill?
Se der ja - Takk! Helt nydelig! Godt det finnes et miljø for dette. Dette temmelig særtSorry, burde tenkt på deg og Norges mest attraktive SD! Dette er dessverre det beste jeg har å tilby:
Vis vedlegg 379812
@Preben Lidi - kjenner du til selger eller klokken?Ja. Hva tenker dere?
@MrOcean @Tom Henriksen @Edzilla @timeless1971 @Timekeeper @Qwestern m.fl.?
Rolex Sea Dweller Ghost Trippel Seks | FINN torget
For vintage Rolex-klokker kan tegn på aldring og ufullkommenheter ofte resultere i spektakulære måter.Et eksklusivt kunstverk skapt av tiden selv.Rolex Triple Six med "ghost bezel", matte dial og fantastisk patina gjør denne klokken ekstraordinær. Ref. nr: 16660Kasse diameter: 40Urverk...www.finn.no
Jeg tenker at de fleste "Ghost" bezel er faded med salmiakk/klor m.fl. Klokken er for ny til at viserne har fått denne patina på naturlig vis. Med denne konklusjonen vil jeg også være skeptisk til patina på skiven også. Fasit kan kun gis ved å studere klokken med lupe og UV lys. Beklager men denne er ikke for meg.Ja. Hva tenker dere?
@MrOcean @Tom Henriksen @Edzilla @timeless1971 @Timekeeper @Qwestern @Callahan m.fl.?
Rolex Sea Dweller Ghost Trippel Seks | FINN torget
For vintage Rolex-klokker kan tegn på aldring og ufullkommenheter ofte resultere i spektakulære måter.Et eksklusivt kunstverk skapt av tiden selv.Rolex Triple Six med "ghost bezel", matte dial og fantastisk patina gjør denne klokken ekstraordinær. Ref. nr: 16660Kasse diameter: 40Urverk...www.finn.no
Jeg tenker at de fleste "Ghost" bezel er faded med salmiakk/klor m.fl. Klokken er for ny til at viserne har fått denne patina på naturlig vis. Med denne konklusjonen vil jeg også være skeptisk til patina på skiven også. Fasit kan kun gis ved å studere klokken med lupe og UV lys. Beklager men denne er ikke for meg.
Jeg tenker at de fleste "Ghost" bezel er faded med salmiakk/klor m.fl. Klokken er for ny til at viserne har fått denne patina på naturlig vis. Med denne konklusjonen vil jeg også være skeptisk til patina på skiven også. Fasit kan kun gis ved å studere klokken med lupe og UV lys. Beklager men denne er ikke for meg.
Skjønner ikke at viserne kan få det utseende uten fukt?Jeg tenker at de fleste "Ghost" bezel er faded med salmiakk/klor m.fl. Klokken er for ny til at viserne har fått denne patina på naturlig vis. Med denne konklusjonen vil jeg også være skeptisk til patina på skiven også. Fasit kan kun gis ved å studere klokken med lupe og UV lys. Beklager men denne er ikke for meg.