*KLOKKESTAFETTEN 3 - PÅMELDING*

Medlem
8. aug. 2022
Innlegg
618
Sted
Sarpsborg
OK. Vi prøver! :)

Klokkestafetten 3 - Påmelding:

Vi går tilbake til opplegget fra den første stafetten, der hver deltaker, på sin tildelte dag i stafetten, presenterer samlingen sin - På den måten de selv ønsker? Bilder og noen essensielle specs, samt en liten historie eller begrunnelse for hvorfor akkurat de klokkene har plass i samlingen, f.eks. Deretter vil i de andre påmeldte i Klokkestafetten komme med sine refleksjoner/kommentarer/vurdering av samlingen i løpet av dagen. Uten spesielle kriterier, men man bør jo forhåpentligvis gjøre seg noen tanker om hvorvidt/hvorfor klokkene i samlingen er interessante, hvordan de utfyller hverandre eller passer sammen, etc.

Hvor få eller mange klokker du vil presentere er jo opp til deg, men det bør jo være en "samling". …og dette handler ikke om penger eller jåleri, så det er ingen grunn til å gjemme unna billigklokkene. ;)

Hvis du var med i første runde, er det kanskje på sin plass å utbrodere litt om hva som har skjedd siden da. :)

Dette er ikke for å rakke ned på og slakte andres klokker, men skal holdes respektfullt og hyggelig. På den annen side: Dersom du har klinisk ømme tær og er veldig sensibel for hva andre måtte mene om tingene dine - er det kanskje best å holde an, for det er jo ærlige meninger og andres råd og meninger vi ber om her.

Hvis du synes dette høres gøy ut og melder deg på, forplikter du deg til å skrive noen linjer om samlingen din på dagen du får tildelt, til å følge med på de andre deltakernes innlegg, og aller helst komme med din vurdering/dine refleksjoner om den. En artig aktivitet til kveldspilsen. :)

Vi lar påmeldingen være åpen tiiiil… ONSdag 25/9 kl. 23:59, så kjører jeg en loddtrekning på rekkefølgen deltakerne skal poste. Det gjøres i en egen Klokkestafetten-tråd umiddelbart etter, og første Stafettinnlegg postes torsdag 26/9, før 12:00.

…med forbehold om at vi blir minst …tja, seks påmeldte. :)

Høres det gøy ut? Meld deg på i kommentarene!

Kanskje @Jon Henrik vil slå to fluer i en smekk og gi sin omtale av av de presenterte samlingene i form av en føljetong i podcasten også, slik han har ymtet frempå om å gjøre også, med mindre eieren ikke har lyst til det. :)

Påmeldte så langt:

@Vermin
@Genta
@Sonch
@Dazed
@MikroKrone
@seiltid
@Heftos
@Ban
@OCD
@Johnsigans
@OBHaugland
@Fjordseiko
@Parmined
@Bgo80
@GrimReaper
 
Redigert:
Supert insj @Dazed :D
Boksen min er mitt i en omkalfatring for øyeblikket så det er lite nytt å melde akkurat nå, med mindre det ringer et par ganger fra Bjerke i løpet av et par uker, da hiver jeg meg på. Inntil da så gleder jeg meg til å ta se på fra sidelinjen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: PinkBulldog og Dazed
Supert insj @Dazed :D
Boksen min er mitt i en omkalfatring for øyeblikket så det er lite nytt å melde akkurat nå, med mindre det ringer et par ganger fra Bjerke i løpet av et par uker, da hiver jeg meg på. Inntil da så gleder jeg meg til å ta se på fra sidelinjen :)
Fett nok. :)

Bare nevner at boksen min har *krympet* ;)

Får satse på at Bjerke ringer snarest, da. ;) Kjøpshistosikken er jo på stell. :)