GTG Stavanger

Medlem
25. feb. 2018
Innlegg
648
Sted
Norge
Hei alle sammen. Lodder stemningen for å dra igang en uoffisiell gtg i Stavanger Torsdag den 3.Oktober. Hvis vi blir mange nok så kunne vi reservert en restaurant og hatt middag med klokkeprat.
@hodinkyberkus og @aguy2watch kommer også. Noen av dere som bor i Rogaland ( eller andre steder) som kunne ønsket å være med på noe sånt?
I såfall, gi meg en lyd på DM så ser jeg hva vi får til.
 
Redigert:
Hei alle sammen. Lodder stemningen for å dra igang en uoffisiell gtg i Stavanger Torsdag den 3.Oktober. Hvis vi blir mange nok så kunne vi reservert en restaurant og hatt middag med klokkeprat.
@hodinkyberkus og @aguy2watch kommer også. Noen av dere som bor i Rogaland ( eller andre steder) som kunne ønsket å være med på noe sånt?
I såfall, gi meg en lyd på DM så ser jeg hva vi får til.
Hei alle sammen. Lodder stemningen for å dra igang en uoffisiell gtg i Stavanger Torsdag den 3.Oktober. Hvis vi blir mange nok så kunne vi reservert en restaurant og hatt middag med klokkeprat.
@hodinkyberkus og @aguy2watch kommer også. Noen av dere som bor i Rogaland ( eller andre steder) som kunne ønsket å være med på noe sånt?
I såfall, gi meg en lyd på DM så ser jeg hva vi får til.
Jeg er med..
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Nærmer seg gtg i Stavanger. Som tidligere nevnt er det planlagt at Ondrej Berkus (Hodinkyberkus) kommer, noe som i seg selv egentlig er helt sinnsykt. Dette vil være en helt unik mulighet til å se noen av hans klokker på nært hold. Kan hende vi tar en liten unboxing samtidig hvis det er stemning for det.

Verdt å se denne videoen før dere kommer:)
 
Hei alle sammen.
Ondrej Berkus er dessverre syk og kommer ikke. Vi har flere av hans klokker med og håper ikke det legger noen demper på stemmingen eller oppmøte.
Gleder med til å treffe dere alle i kveld!
 
  • Liker
Reaksjoner: mph90 og toasty