Christopher Ward-tråden

Kaffekopp på bezel
IMG_8726.png
 
1000000916.jpg
1000000918.jpg

 
Denne klokken gir absolutt ingen mening for min del. Finnes det altså et marked hvor man er villig til å betale 20k for en slik tulleklokke? Dette er vel et design som hører hjemme på en quartzklokke til en tusenlapp.
 
Denne klokken gir absolutt ingen mening for min del. Finnes det altså et marked hvor man er villig til å betale 20k for en slik tulleklokke? Dette er vel et design som hører hjemme på en quartzklokke til en tusenlapp.
Åpenbart et marked, men om det er stort nok til at de selger ut - det aner jeg ikke. Jeg synes det er gøy med slike krumspring. Hva denne klokken angår, så treffer den ikke helt meg heller, men gøy allikevel :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo og Mlegend
Det ble for mye. Synes tanken er god og liker desk diver tullingen er gøy mtp at divere flest er desk divere.
 
Jeg syntes den var litt pinlig, for å være ærlig. Hadde mye heller kjøpt Trident Pro 300 igjen, for skrivebordsbruk.
 
Hei.
Har ett spørsmål.
Min CW C60#Tide stoppet igår og lar seg ikke trekke opp.
Jeg må vel sende den til CW eller er det noen steder i Norge som kan utføre service på denne?

Klokken er fra 2021.
 
Hei.
Har ett spørsmål.
Min CW C60#Tide stoppet igår og lar seg ikke trekke opp.
Jeg må vel sende den til CW eller er det noen steder i Norge som kan utføre service på denne?

Klokken er fra 2021.
God søndag!

Den har vel et chronometer-sertifisert Sellita SW200-1?

Jeg har det samme i min C65. Der røk kløtsj-hjul (?), og det har blitt byttet 2 ganger av min lokale urmaker. Nøyaktigheten er uendret. Jeg vurderte det som mer hensiktsmessig enn å sende den inn. Men etter det jeg har lest, så bytter CW hele urverket med et utbedret et, slik at man unngår at samme feil skjer igjen. Jeg ville vurdert å sende den inn, men det avhenger av hva som er galt :)
 
God søndag!

Den har vel et chronometer-sertifisert Sellita SW200-1?

Jeg har det samme i min C65. Der røk kløtsj-hjul (?), og det har blitt byttet 2 ganger av min lokale urmaker. Nøyaktigheten er uendret. Jeg vurderte det som mer hensiktsmessig enn å sende den inn. Men etter det jeg har lest, så bytter CW hele urverket med et utbedret et, slik at man unngår at samme feil skjer igjen. Jeg ville vurdert å sende den inn, men det avhenger av hva som er galt :)
Takker og bukker for tilbakemelding.
Ja det stemmer angående Urverket som står i.

Nå har jeg kjøpt klokken på finn men har med alt av dokumentasjon, kvittering som følger. Modellen er kjøpt i 21.11.2021.

Når man rister forsiktig på klokken høres det ut som noe er løst i klokken.

Jeg venter svar fra CW angående hvordan jeg går fram.

Takker for god informasjon.

Ha en flott søndag
 
Takker og bukker for tilbakemelding.
Ja det stemmer angående Urverket som står i.

Nå har jeg kjøpt klokken på finn men har med alt av dokumentasjon, kvittering som følger. Modellen er kjøpt i 21.11.2021.

Når man rister forsiktig på klokken høres det ut som noe er løst i klokken.

Jeg venter svar fra CW angående hvordan jeg går fram.

Takker for god informasjon.

Ha en flott søndag
Hmm, et alternativ er å høre med en fornuftig urmaker som kanskje kan åpne opp for å se om det er noe som lett lar seg fikse enkelt?
Vil tro CW vil ha den inn til seg.
 
Dette faller bel inn under garanti 60 mnd, så det lønner seg helt klart å sende ti UK. Ellers må du jo betale selv. Hadde selv en reklamasjon der da rotoren ikke trakk. Fikk det ordnet raskt og ordentlig hos de.