007 utstyr ! Q`s ide!Digger spadeorganiseringen og -samlingen.
007 utstyr ! Q`s ide!Digger spadeorganiseringen og -samlingen.
you a true nerd - me likeOg når jeg tenker etter så har jeg liggende minst 4 sett til med taster til fullt tastatur, med masse ekstra- og spesialtaster, pluss 2 umonterte kretskort, pluss 2 fulle sett med køstom-brytere fra et ettmannsshow i Canada. Altså deler til 2 hele tastaturer pluss 2 ekstra sett med taster. Og for å gjøre det ennå verre er det brune settet øverst et veldig ettertraktet sett på samlermarkedet og 2 av andre ganske ettertraktede. Så da kunne jeg vært helveis til den Rangeren.
Drøyt. Det fine med puslespill er at de kan pusles flere ganger.Akkurat nå føler jeg meg som en av 'de andre'.
Vis vedlegg 212752
Det er pakket i åtte separate poser, og jeg er ikke masochist nok til å blande dem.
Det er jo bare sykt. Det blir jo som å se en film to gangerDrøyt. Det fine med puslespill er at de kan pusles flere ganger.
Andre gang kan man jo blande alle posene...Drøyt. Det fine med puslespill er at de kan pusles flere ganger.
true nerd
Ex-nerd eller reformed nerd, vil jeg si. Man mister det skillsettet ekstremt raskt, og i dag føler jeg meg litt som en skitten kelter som har overtatt en fraflyttet romersk villa og stirrer med store, uforstående øyne på baderommet.
I tillegg til tastaturene har jeg heldigvis arvet et par andre nyttige nerdegreier, bl.a. trekkerør mellom hjemmekontor og loft så jeg har null viftestøy eller stygge maskiner stående fremme.
Vis vedlegg 362658
Alle PC-kabler forsvinner inn i veggen bak skrivebordet,
Vis vedlegg 362657
...og dukker opp igjen på loftet, der de er koblet i en stasjonær PC. Displayport og optisk kabel takler 5 meter uten å mukke, og USB-kablene har aktive forlengere.
I tillegg går det trekkerør til plassbygde skap på hver side av skrivebordet, så jeg kan skjule forsterkere og div utstyr.
Vis vedlegg 362660
Har gjort samme øvelsen i 2 stuer, med trekkerør fra bak TV-posisjon og ned til gulvet så jeg ikke har ledninger synlig på veggen.
Ser humoren, men det er et paradoks at journalister ikke kan stave. Det er liksom faget deres. Blir som en snekker som ikke kan sage.Invistorene sprer seg som ugress. Vis vedlegg 382170
Akkurat som yrkessjåfører som ikke kan kjøre, mekanikere som ikke kan skru m.m.Blir som en snekker som ikke kan sage.
Joda, men akademikere pleier jo å være litt nidkjære.Akkurat som yrkessjåfører som ikke kan kjøre, mekanikere som ikke kan skru m.m.
De finnes dessverre i de fleste yrkesgrupper.
Joda, men akademikere pleier jo å være litt nidkjære.
Sant. My badOhoy! Rolig nå.
Litt vel optimistisk å kategorisere journalister som akademikere.
Vis vedlegg 381897
Hvor får jeg kjøpt seng som dette?
Spør for en venn.
Sjønært renoveringsobjekt med nærhet til "alt!"
Her bor du i kort nærhet til det aller meste. Gangvei lags strandpromenaden til Arendal Sentrum. Gangavstand til Maxis handlesenter med dagligvarebutiwww.finn.no