Breitling-tråden

Enig - Breitling er geniale hva gjelder alternative reimer! Lenke i metall, skinn, gummi, NATO, og et hav av farger og ulike låser - En stor takk til Breitling :)

Her har jeg satt på ulike skinnreimer i ulike farger på «gjengen» :)Vis vedlegg 380457
Remmene til Breitling er noe av det beste jeg har hatt når det gjelder opplevd kvalitet og utseende. Her er de virkelig oppe og nikker. Det samme med gummiremmene. Lenkene til Breitling mangler litt synes jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vestante og netrom71
IMG_7666.jpeg
 
Hei
Det er annonsert en Breitling Premier på finn. Selger har skrevet lite i annonse, han svarer ikke på meldinger som er lest.
Han er aktiv på annonsen da pris justeres ned av og til.
Jeg finner ikke tilsvarende klokke med den aktuelle brune skiven på nett.
Det er bilde av kort med selger Jacobsen, men merkelig at han ikke svarer når den har vært annonsert i ca 3 mnd.
Er det noen som kjenner til en tilsvarende klokke og kan bekrefte at den er ekte ?

1728809915403.png
Bilde fra nett:
1728810441724.png


 
Hei
Det er annonsert en Breitling Premier på finn. Selger har skrevet lite i annonse, han svarer ikke på meldinger som er lest.
Han er aktiv på annonsen da pris justeres ned av og til.
Jeg finner ikke tilsvarende klokke med den aktuelle brune skiven på nett.
Det er bilde av kort med selger Jacobsen, men merkelig at han ikke svarer når den har vært annonsert i ca 3 mnd.
Er det noen som kjenner til en tilsvarende klokke og kan bekrefte at den er ekte ?

Vis vedlegg 382186

Jeg kjenner ikke klokken, men har kjøpt og solgt mye på finn.no. Det å ikke svare på meldinger om en annonse mener jeg er et rødt flagg / faresignal.

Kan det være en ide å be selger kontakte deg på mobil?
 
Jeg kjenner ikke klokken, men har kjøpt og solgt mye på finn.no. Det å ikke svare på meldinger om en annonse mener jeg er et rødt flagg / faresignal.

Kan det være en ide å be selger kontakte deg på mobil?
Tror ikke det hjelper. Har sendt 4 meldinger i løpet av ca 3 mnd, den siste i dag. Har spurt om enkel info om alder, hvor mange eiere, om han kan oppdattere annonsen litt med mere info om han ikke svarer meg. Jeg synes klokken er fin, men tør ikke handle av han der.
 
Har nå brukt Breitling Premier 42 med B01 i to uker. Uret skuffer ikke da det føles eksklusiv med aligator rem. Foldelåsen er genial og verd sin vekt i gull. Uret sprinter +4 sek pr døgn. Lum er nesten fraværende så dette er nok en klokke for dagtid. Estetisk så sa ene sønnen fin klokke, men ikke noe for meg. En kompis sa at dette er den fineste klokken du har. Selv er jeg meget fornøyd med hele klokken :) . Løp og kjøp !


IMG_1530.jpg
1729530831632.png
 
Hei
Det er annonsert en Breitling Premier på finn. Selger har skrevet lite i annonse, han svarer ikke på meldinger som er lest.
Han er aktiv på annonsen da pris justeres ned av og til.
Jeg finner ikke tilsvarende klokke med den aktuelle brune skiven på nett.
Det er bilde av kort med selger Jacobsen, men merkelig at han ikke svarer når den har vært annonsert i ca 3 mnd.
Er det noen som kjenner til en tilsvarende klokke og kan bekrefte at den er ekte ?

Vis vedlegg 382186 Bilde fra nett: Vis vedlegg 382188

Dette er en Breitling Premier B01 Chronograph 42 Bentley Centenary.

IMG_3588.png
 
Det er en annen skive som er avbildet i annonse enn det du legger ved. Klokken som du viser til finnes det mange annonser av.
Begge klokkene er fine, men når jeg ikke finner skiven som er annonsert i noe annonser eller på nett så blir jeg usikker.
Vis vedlegg 382928Vis vedlegg 382929
Spennende. Her er den. Kun 1 ex. Ref nummer som avviker fra garantikort i Finnannonse. En x1, ikke a1.
IMG_3589.png


 
Det er en annen skive som er avbildet i annonse enn det du legger ved. Klokken som du viser til finnes det mange annonser av.
Begge klokkene er fine, men når jeg ikke finner skiven som er annonsert i noe annonser eller på nett så blir jeg usikker.
Vis vedlegg 382928Vis vedlegg 382929

Er det ikke denne da?
81BKzxJgdVL._AC_UY580_.jpg


Description​

The stainless steel Bentley Centenary Limited Edition is presented on a brown quilted calf leather strap. It is also available with a stainless steel bracelet. The watch has the unique brown root elelmen dial inspired by the wooden dashboard of the legendary 1929 "Blower" Bentley, the nickname of the 4 ½ litre Supercharge racing car powered by Sir Tim Birkin and legendary Bentley Boys in the 1920s. The dial features contrasting black sub-dials and a white tachymeter scale on a black inner bezel around the dial, with a red tachymeter inscription. On the left side of the 42mm steel case is a plate with engraved "Bentley" inscription, which also owes its inspiration to the dashboard of the historic 1929 "Blower" Bentley. Inside the steel case is the Breitling Manufacture Caliber 01, a mechanical movement that has proven its performance and reliability for years. The movement is visible through a unique transparent back with Bentley logo. The back is engraved with "1 OF 1000".
 
Er det ikke denne da?
Vis vedlegg 382940

Description​

The stainless steel Bentley Centenary Limited Edition is presented on a brown quilted calf leather strap. It is also available with a stainless steel bracelet. The watch has the unique brown root elelmen dial inspired by the wooden dashboard of the legendary 1929 "Blower" Bentley, the nickname of the 4 ½ litre Supercharge racing car powered by Sir Tim Birkin and legendary Bentley Boys in the 1920s. The dial features contrasting black sub-dials and a white tachymeter scale on a black inner bezel around the dial, with a red tachymeter inscription. On the left side of the 42mm steel case is a plate with engraved "Bentley" inscription, which also owes its inspiration to the dashboard of the historic 1929 "Blower" Bentley. Inside the steel case is the Breitling Manufacture Caliber 01, a mechanical movement that has proven its performance and reliability for years. The movement is visible through a unique transparent back with Bentley logo. The back is engraved with "1 OF 1000".
Jeg trodde først det men som du ser er skiven anderledes.
 
  • Liker
Reaksjoner: DJ41