Vurderer å la denne gå siden jeg har los på en annen godbit jeg ønsker meg. Kanskje den mest perfekte Fifty Fathoms noen gang og trolig den eneste i Norge?!
Dette er tolkningen av Fifty Fathoms i helt korrekt størrelse 42,3 mm som ble lansert i forbindelse med 70-årsjubileet. Urkasse i stål og selskapets eget 1315-urverk på innsiden, med rotor i platina.
Act. 1 ble laget i 3 «series» av 70 eksemplarer i hver, totalt 210 eksemplarer på verdensbasis. Dette er en «Series 1».
Meget meget pen og kun brukt et fåtall ganger. Finner hairlines på spennen, og noen få på kassen, ellers strøken.
Helt komplett pakke, som selvsagt leveres med mva-dokumentasjon.
Ingen bytter denne gangen!
NB! To av bildene er stjålet fra Fratello
Prisantydning: 259'
Dette er tolkningen av Fifty Fathoms i helt korrekt størrelse 42,3 mm som ble lansert i forbindelse med 70-årsjubileet. Urkasse i stål og selskapets eget 1315-urverk på innsiden, med rotor i platina.
Act. 1 ble laget i 3 «series» av 70 eksemplarer i hver, totalt 210 eksemplarer på verdensbasis. Dette er en «Series 1».
Meget meget pen og kun brukt et fåtall ganger. Finner hairlines på spennen, og noen få på kassen, ellers strøken.
Helt komplett pakke, som selvsagt leveres med mva-dokumentasjon.
Ingen bytter denne gangen!
NB! To av bildene er stjålet fra Fratello
Prisantydning: 259'
Redigert: