- Medlem
- 6. des. 2013
Pen, men hvorfor chunky monkey? Den hadde vært helt rå i BB58-skall.Ny Tudor Harrod’s 175th er lekket på nett.
Fortsatt 41mm.
Vis vedlegg 382930Vis vedlegg 382931Vis vedlegg 382932Vis vedlegg 382933Vis vedlegg 382934Vis vedlegg 382935
Pen, men hvorfor chunky monkey? Den hadde vært helt rå i BB58-skall.
Siden det står Master Chronometer på skiva regner jeg med det er den oppdaterte og nyeste 41mm som er litt tynnere enn den første.Ja, er dette den gamle 41mm kassen...?
Ja, det ser ut som det er den "nye" 41mm kassa. Da er den ikke så verst. Den så bare så klumpete ut på wristshotet. Ser den har 5-link også så det er nok nyeste iterasjon.Siden det står Master Chronometer på skiva regner jeg med det er den oppdaterte og nyeste 41mm som er litt tynnere enn den første.
Men jeg har ingen fast info annet enn bildene.
Ja, ser den har oppdatert krone også - så er vel nærliggende å anta. Wristshottet var ikke veldig flatterende da..Ja, det ser ut som det er den "nye" 41mm kassa. Da er den ikke så verst. Den så bare så klumpete ut på wristshotet. Ser den har 5-link også så det er nok nyeste iterasjon.
Sant - det har versert rykter om S&G utgave fra Harrods en stund, men som du påpeker er det litt snedig at lenken er stål.Når krona og bezel er gull, så burde lenka vært two-tone også.
Når krona og bezel er gull, så burde lenka vært two-tone også.
Mmmnja. Harrods er the British luxury, og britisk luksus har alltid vært rimelig understated. De har garantert diskutert two-tone lenke, og kommet til at de egentlig allerede har dratt den så langt de kan før det blir gauche.
Klarer å skvise inn logoen.Mmmnja. Harrods er the British luxury, og britisk luksus har alltid vært rimelig understated. De har garantert diskutert two-tone lenke, og kommet til at de egentlig allerede har dratt den så langt de kan før det blir gauche.
pene skoHer er skoene hans til daglig:
Grønne nylonsko med borrelås til FXD...
Garmin ultra-fit mkii med borrelås i hver ende 22mm Mosgreen. 489 kroner.Den var bra! Hva heter denne reimen?