Har litt sansen for Omega Aqua Terra Worldtimer:
En liten observasjon: Jeg vil tro det i stor grad handler om hvem som utgjør de største kundegruppene, men av klokkene med kart på skiven er de fleste av den nordlige halvkule. Noen unntak er det jo, der Farer forsøker å favne om seg med litt mer, og Frederique Constant og Moritz Grossmann slår et slag for hele kloden.
Finnes det klokker med kun den sydlige halvkule?
Denne har ligget i kikkerten min en god stund og driver å sparer. Heldigvis snart i målHar litt sansen for Omega Aqua Terra Worldtimer:
Har prøvd den på armen ved flere anledninger. Jeg liker designet godt men synes ikke den kler proposjonene sine, den er både for stor og tykk.Har litt sansen for Omega Aqua Terra Worldtimer:
Vis vedlegg 361783
Vis vedlegg 361784
Vis vedlegg 361785
Vis vedlegg 361786
Men hvor mange nyrer må man selge på svartebørsen for å få ervervet seg en sånn en?Mont Blanc Geosphere, selv om den ikke viser bynavn.
Vis vedlegg 361844
Denne har relativt kort ventetid
Vis vedlegg 361846
~190k CHF.Men hvor mange nyrer må man selge på svartebørsen for å få ervervet seg en sånn en?
@Jon Henrik er bare en gretten gammel gubbis Så lenge klokkene viser bynavn/tidssoner, og man enkelt da kan endre dette og se tiden på de ulike stedene, er det innafor (nok) å kalle det en world timer - spørrumej.
En enkel GMT-viser not so much. Hadde vi begrenset tråden til world timere som viste alle tidssoner samtidig, hadde utvalget som kan bæres på håndleddet - og ikke tas av for å studere baksiden - vært skammelig liten.
Egentlig ikke, liker bedre de mer tradisjonelle variantene.Ikke akkurat på tilbud nei. Vet ikke helt jeg...det er flott, men er det så flott?
Da er denne innafor også, og den var på lager i Oslo sist uke.@Jon Henrik er bare en gretten gammel gubbis Så lenge klokkene viser bynavn/tidssoner, og man enkelt da kan endre dette og se tiden på de ulike stedene, er det innafor (nok) å kalle det en world timer - spørrumej.
En enkel GMT-viser not so much. Hadde vi begrenset tråden til world timere som viste alle tidssoner samtidig, hadde utvalget som kan bæres på håndleddet - og ikke tas av for å studere baksiden - vært skammelig liten.