+1. Fukt fra bakken, kondens etc…Jepp, henger alltid oppe etter bruk. Uansett værforhold.
+1. Fukt fra bakken, kondens etc…Jepp, henger alltid oppe etter bruk. Uansett værforhold.
Lite som slår støpejern, men ulempen er selvfølgelig vekt.Jeg trenger en ny stekepanne til primusbruk. Typ 20-25cm. Noen som kan anbefale noe som faktisk tåler sterk varme uten å brenne opp maten?
Turpanner = lav vekt = tynn bunn. Primuser = konsentrert flamme. Konsentrert flamme + tynn bunn = raskt svidd mat.Jeg trenger en ny stekepanne til primusbruk. Typ 20-25cm. Noen som kan anbefale noe som faktisk tåler sterk varme uten å brenne opp maten?
Ingen erfaring, kun padlet mye kajakk. Men grattis med kul farkost! De ser artige utNoen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en![]()
Ikke testet. Hører gjerne dine erfaringer etter testing. Lyst på en selvNoen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en![]()
Fantastisk farkost. Har padlet flere vassdrag, og det er en skikkelig kul måte å komme seg frem på. Mye mer stabil enn en kano, og tåler de helt utroligste ting. Kjøpte en Alpackaraft Mule i 2019, og den er i bruk flere uker hvert år. De er morsommere i elv enn på flatt vann. Samtidig så er det veldig behagelig å ligge i en packraft med fiskestang og flyte sakte over et vann mens man drikker en øl eller 3.Noen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en![]()
Vis vedlegg 332257
Ok prøver meg på en Jetboilpanne, disse får masse skryt. Blir intr
Rettelse ser de har jo bare den Trango jakken![]()