Phenix
Støttemedlem
Var den der som kom med både firkanta og runde lykter det der?
Var ein av lyktetypane eg likte klart best, men utan A-B bilde klare eg ikkje hugse....:/
Var den der som kom med både firkanta og runde lykter det der?
Var ein av lyktetypane eg likte klart best, men utan A-B bilde klare eg ikkje hugse....:/
Mener den var rundt 1.2. Med hvite skilter så var det ikke noe vits i å tenke på engang.Og prisen var ca ?
Runde it is. Retro og rimelig Nice!
Men høres ut som den har passet god her da det er samme standard på veiene som i AfrikaMener den var rundt 1.2. Med hvite skilter så var det ikke noe vits i å tenke på engang.
Mulig jeg ta feil nå, så da må gjerne noen som vet bedre arrestere meg. Men det ble for stivt for min smak i forhold til hva man får. Selvfølgelig stiller det seg annerledes hvis man skal krige i Afrika eller noe sånt altså. Men på Norske fylkesveier så må man være litt spesielt interessert. Litt som med amerikanske pickuper.
Godt poeng. Men tror ikke bananrepublikkene sørpå er like grådige i matfatet som Støre.Men høres ut som den har passet god her da det er samme standard på veiene som i Afrika
Med norske avgifter som utgjør rundt 900.000 kroner er prislappen på cirka 1,7 millioner kroner. Som varebil med grønne skilter synker prisen til rundt en million kroner.
Helårsdekk er dårlig på vinter og sommer. Ikke vurder det.Noen som har prøvd noe slikt?
MICHELIN CROSSCLIMATE 2 SUV
Hold deg i bevegelse uavhengig av hvor du er eller hvilket vær det er - fra den første til den siste kilometeren med MICHELIN CROSSCLIMATE 2 SUV – mesteren på det europeiske All-season-markedet for SUV-er[1], og en del av den bestselgende dekkfamilien i Europa[2].www.michelin.no
Har pirelli piggfrie icedekk som er nye.
Tenkte å korte ned vinterhjulsesongen.
Edit:
Ser de får dårlig resultat i NAF’s test
Her er de beste sommerdekkene 2024
Motor har testet grep, komfort, kjørefølelse, støy og forbruk for 10 populære sommerdekk. Vinneren Continental PremiumContact7 vinner på klasseledende grep – foran dekk fra Nokian, Kumho, Michelin, Goodyear, Falken og Hankook.www.motor.no
Alfa Romeo 4C gikk ut av produksjon i 2020 med et antatt produksjonstall på cirka 9.000 biler siden starten i 2013.
Men – Stellantis sliter med inntjeningen om dagen, og det gir nå utslag i noen kreative påfunn. Via avdelingen Stellantis Heritage presenteres nå en trio av 4C – «Collezione GT "Nicola Larini"». Det lyder så flott, og hevdes å være en feiring av linken mellom Alfa Romeo og racerføreren Nicola Larini.
I praksis dreier det seg om en helt horribel "livery" med enorm Alfa-logo på panseret og Larini-signatur som to av de høyst diskutable høydepunktene. På innsiden har skinn og Alcantara blitt erstattet med svart mikrofiber ("for å unngå refleksjoner" – cool story bro).
Mekanisk/teknisk er det tilsynelatende ikke gjort en eneste endring, og bilene sies å være basert på eksisterende biler som allerede er produsert.
Prisen sier Stellantis Heritage ingenting om – i alle fall ikke før man tar kontakt. Det har blant annet en av karene på 4C-forumet gjort, og italienerne har svart at stykkprisen er satt til 185.000 euro eks. mva. (!!).
Jeg elsker jo 4C, men noe stort mer kokkos enn dette er vanskelig å få til....
Vis vedlegg 383655
Vis vedlegg 383656
Vis vedlegg 383657
Vis vedlegg 383658
De kunne til fordel dratt av transport-tapen foran og bak før de tok bilder. Eller hastet det SÅ mye å få ut...
De gamle var mye finere enn de nye.