Auksjoner (og mer) på Tidssonen

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
...syns jeg ikke fungerer i det hele tatt.

Et av problemene mener jeg skyldes at auksjonene forsvinner helt i sin egen kategori. Det samme opplever jeg også er tilfellet "ønskes kjøpt"-annonser (som ligger i en underkategori), og til dels også gjenstander i "Klokkedeler og tilbehør".

Idé: Hva med å samle alt i en felles kategori for kjøp/salg/bytte/auksjoner?

Det vil fortsatt være mulig å bare se "Selges", "Auksjon", "Ønskes kjøpt" ved å trykke på prefiks inne i kategorien. Og gjenstander som ikke er klokkerelatert mener jeg fortsatt bør være i en egen helt adskilt kategori.

Forskjellen blir at man ser alt aktuelt innenfor kjøp/salg/bytte/auksjoner ved å trykke seg inn på én kategori, og at auksjoner hvor det er aktivitet ligger i øvre del av listen.

Tanker, innspill?

Redigert:
Jeg er enig, det fungerer dårlig.. Men å samle alt, selv om man kan sortere, -tror- jeg blir "messy".

Jeg har dog ikke noe særlig godt forslag, så det er jo ikke verre enn å ta en prøveperiode og se?

Jeg liker det slik det er i dag jeg, men så er jeg kanskje generelt skeptisk til endringer;)

Jeg er litt redd for at det kan bli rotete å samle alt i en kategori. Nå finner man det man leter etter. Jeg kan til dels være enig i at auksjoner ikke fungerer optimalt her inne, man kanskje vi ikke er så gira på auksjoner her inne?

(Auksjoner er vel kanskje det eneste jeg synes fungerer bra på Klokkeriet....)

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Auksjoner er vel som regel rigget - ja, jeg sa det.
Med mindre det er småtjafs som selges, da er det nok reelt. Min oppfatning - ikke fasit. Og heller ikke her er det så mye det av da det som auksjoneres bort stort sett er småtterier.
( Presiserer at jeg ikke mistenker at auksjoner på TS er rigget )

For min del kunne godt auksjonsdelen vært fjernet, men den plager meg ikke nevneverdig heller. Jeg er også en av de som ikke er god på forandringer, jeg var også motstander når formatet på TS ble endret, men nå husker jeg ikke hvordan det gamle var engang.
Så hvorfor ikke gi det et forsøk og heller ta en runde etter en periode og se hva de fleste synes? Det kan jo ikke skade.

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ikke dumt å prøve.
Viktig å kunne sortere ut auksjoner, salg og ønskes kjøpt. Artig å se og følge med på.

Mye artig å se, og plutselig kan du bli eier av noe.

Dette er ingen dum idé!

8