Kom igjen, man trenger ikke å oppføre seg som en Baizuo.Jeg har høy toleranse for humor. Men denne var drøy. Til og med til deg å være
Kom igjen, man trenger ikke å oppføre seg som en Baizuo.Jeg har høy toleranse for humor. Men denne var drøy. Til og med til deg å være
Foretrekker du ytre høyre...vent - dumt spørsmål. Det kom tydelig frem av innlegget ditt jeg kommenterte. My bad lăobăn.Kom igjen, man trenger ikke å oppføre seg som en Baizuo.
Tror vi er godt over på Omega 3 nå...Litt mye møllers tran her?
Jeg tilhører ingen "ytre" noe.Foretrekker du ytre høyre...vent - dumt spørsmål. Det kom tydelig frem av innlegget ditt jeg kommenterte. My bad lăobăn.
Du plasserte vel meg ganske langt til venstre med den kinesiske slangen din så vi er vel like gode?Jeg tilhører ingen "ytre" noe.
Det hadde du forstått hvis din visjon ikke var så kort.
Og jeg bestemmer ikke om hvilke granitt statuer som sitter i det hvite huset.
Men det burde bli lov å kommentere uten å bli satt i "ytre" kassen.
Stakkars deg.
Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.Du plasserte vel meg ganske langt til venstre med den kinesiske slangen din så vi er vel like gode?
Og jeg føler ikke det er synd på meg. Tåler langt mer enn litt voksenkjeft fra deg
Never Mind the Bollocks! … og ja min egen hanekam var rød, men det var på slutten av 1970 tallet.Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet
i 1990 hadde jeg faktisk kjæreste med 35 cm grønn hanekam, men det var ikke degVel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet
Ja, men din bare var 10cm...Never Mind the Bollocks! … og ja min egen hanekam var rød, men det var på slutten av 1970 tallet.
Kan dere avslutte eller flytte diskusjonen deres over til PM’s? Er ikke mye «humor-tråd» for oss andre å følge denne diskusjonen.
Morsomt med hankam.