Humortråden

Hva skjedde med denne tråden? De to-tre siste sidene minner meg om Facebook-feeden til et par mannlige, sinte eldre slektninger som stadig roper ut i tomrommet sine elendige politiske tegneserier med "edgy" konservativ tone som de innbiller seg er en slags gotcha for yngre, mer politisk moderat familie. Skjerpings, nivået bør opp.

Husk - selv om det er tegnet og man gjør narr av noen med en annen politisk legning enn deg selv, er det ikke nødvendigvis humor.

For å kompensere, her er litt politisk, men politisk nøytral humor:
1732179807583.png

Et eller annet politisk sleivspark i humorens navn kan være både greit og morsomt. Gjentatt teppebombing med godt under middels "politisk humor" vil nok oppleves som slitsomt for de fleste (og sannsynligvis også nokså uavhengig av politisk ståsted).

Vi trenger ikke å gjøre "dette" politisk eller ideologisk, for i praksis handler dette om alminnelig folkeskikk, og å lese rommet.

Ønsker man å peise på med egne frustrasjoner og "morsomheter" så finnes det dedikerte plattformer for dette – Facebook, X (tidligere Twitter) og diverse kommentarfelt ;)

9b4rqr.jpg

Satt i sofaen med kona i kjente plutselig en hånd under låret, nærmet seg et visst sted så jeg tenkte hey! Men så stoppet det, "hvorfor stopper du" spurte jeg. "Jeg fant fjernkontrollen"....

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: DJ41 og RoW
Foretrekker du ytre høyre...vent - dumt spørsmål. Det kom tydelig frem av innlegget ditt jeg kommenterte. My bad lăobăn.
Jeg tilhører ingen "ytre" noe.
Det hadde du forstått hvis din visjon ikke var så kort.
Og jeg bestemmer ikke om hvilke granitt statuer som sitter i det hvite huset.
Men det burde bli lov å kommentere uten å bli satt i "ytre" kassen.
Stakkars deg.

Jeg tilhører ingen "ytre" noe.
Det hadde du forstått hvis din visjon ikke var så kort.
Og jeg bestemmer ikke om hvilke granitt statuer som sitter i det hvite huset.
Men det burde bli lov å kommentere uten å bli satt i "ytre" kassen.
Stakkars deg.
Du plasserte vel meg ganske langt til venstre med den kinesiske slangen din så vi er vel like gode?

Og jeg føler ikke det er synd på meg. Tåler langt mer enn litt voksenkjeft fra deg ;)

• Liker
Reaksjoner: RoW
Du plasserte vel meg ganske langt til venstre med den kinesiske slangen din så vi er vel like gode?

Og jeg føler ikke det er synd på meg. Tåler langt mer enn litt voksenkjeft fra deg ;)
Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet ;)

Vel, jeg forstår ikke hvorfor du prøver å lære meg hva som er politisk korrekt eller ikke.
Hvor var du i 1990 når jeg hadde en 35cm grønn hanekam på hodeskallen min?
Jeg har lenge siden tatt Doktorgrad i Fuck-Off universitet ;)
Never Mind the Bollocks! … og ja min egen hanekam var rød, men det var på slutten av 1970 tallet. ;)

Kan dere avslutte eller flytte diskusjonen deres over til PM’s? Er ikke mye «humor-tråd» for oss andre å følge denne diskusjonen.