- Medlem
- 26. april 2011
Blir ikke så mye kulere enn det der!Vis vedlegg 385189Bålpanne og gløgg før julebord ikveld
Yngre storebror (?) hilser:
Blir ikke så mye kulere enn det der!Vis vedlegg 385189Bålpanne og gløgg før julebord ikveld
Du må ha den feteste jobben i verden! Enten det ellers må jeg bare gratulere med å ha gjort det så godt at du ikke trenger å jobbe.Tar taxi til flyplassen i Bogota…
Vis vedlegg 385197
Ja, det er det, bare se i tråden Tidssonen verden rundt. Jeg legger ansvaret for land uten klokkebilder på @KlokkeguttDu må ha den feteste jobben i verden! Enten det ellers må jeg bare gratulere med å ha gjort det så godt at du ikke trenger å jobbe.
Er det noe sted i verden du ikke har vært tro?
Bånn voyage, med andre ord.Vis vedlegg 385202
Liten og grønn til Bergen, så Amsterdam og deretter helvetes forgård, CDG.
Jeg møt han på fly en gang, da jeg satt på samme rad. Hyggelig fyr.Du må ha den feteste jobben i verden! Enten det ellers må jeg bare gratulere med å ha gjort det så godt at du ikke trenger å jobbe.
Er det noe sted i verden du ikke har vært tro?
Nydelig GMT inspirert av Marine National...Tudor har virkelig noe på gang herVis vedlegg 385387Lader opp til Ipswich - United på sofaen med ny og deilig Tudor på armen
Fint å se at jeg ikke er den eneste med begrenset begeistring for CDGLiten og grønn til Bergen, så Amsterdam og deretter helvetes forgård, CDG.
@OddE Alt er relativt? Terminal 1 syne jeg er verdt reisen til Paris i seg selv:Fint å se at jeg ikke er den eneste med begrenset begeistring for CDG
@OddE Alt er relativt? Terminal 1 syne jeg er verdt reisen til Paris i seg selv: