Jeg har! Send meg navn & adresse på PM. Me fix for free!Fikk for noen år siden av gg @BRIO1368, den gikk med 911'n, har kjøpt meg en liten Fiat cab Italian edition og da hadde det vært på sin plass med Panerai merker .
Noen som har å avse ?
Har du ennå?Jeg har! Send meg navn & adresse på PM. Me fix for free!
Hvilken Pam er det tale om? Jeg får min nye på mandag selv skulle fint levd med et sånt klistremerke på bilen selvHar du ennå?
Jeg har alltid ment at alle bør alltid ha en Panerai. Neste uke får jeg heldigvis en PAM igjen
Men, bilen med PAM-klistremerket er solgt, etter nesten 13 år med dette i bakruta!
Vis vedlegg 386268
Har du tilfeldigvis et klistremerke til overs jeg kan ha på vår nye bil? Lover å ikke klippe i det denne gangen, har ennå dårlig samvittighet
Den som lever får seHvilken Pam er det tale om? Jeg får min nye på mandag selv skulle fint levd med et sånt klistremerke på bilen selv
Ufint å skylde på kona...Den som lever får se
Kona ønska seg Panerai. Så da blir det Panerai. Som jeg kan låne når hun roterer bruk.
Så det er klokkemiljøets svar på frimurerlosjenBrorskapet dette klistremerket opprinnelig representerer er om du for eksempel ikke har overnatting i et eller annet land i eu pga diverse hendelser. Så kunne du kontakte brorskapet og bli innlosjert der.
Trur det er kraftig vannet ut nå.
min avdøde far var frimurer - noe han senere kalte ren skjær humbugSå det er klokkemiljøets svar på frimurerlosjen
Konebytting er jo aldri feilmin avdøde far var frimurer - noe han senere kalte ren skjær humbug
var ikke mye til brorskap spore der bortsett fra kameraderi og konebytting. men gjestfri var mannen hvis du var beredt ta i et skikkelig tak, han selv arbeidet som 3 bjørner
Så lenge du ikke tar Paneraien fra en Paneristi!Konebytting er jo aldri feil
Et sted går grensen! Kona er fritt vilt men ikke røre 372'en!Så lenge du ikke tar Paneraien fra en Paneristi!
Ur mot jur er "no go"Et sted går grensen! Kona er fritt vilt men ikke røre 372'en!
fy faen - den var ekte grov på fantastisk visUr mot jur er "no go"
De er ikke gode i den alderen nei...Bare for å ha det på det tørre, kona er ikke villig til å være en del av en byttehandel med klistremerker (blitt så kostbar i 40-åra...)
Må bare spørre: spurte du (hadde ikke jeg turt, også kone i 40-åra)Bare for å ha det på det tørre, kona er ikke villig til å være en del av en byttehandel med klistremerker (blitt så kostbar i 40-åra...)
Nei, er du gæ'ærn!Må bare spørre: spurte du (hadde ikke jeg turt, også kone i 40-åra)