Panerai klistremerker ønskes

Medlem
20. juli 2011
Sted
Bærum
Fikk for noen år siden av gg @BRIO1368, den gikk med 911'n, har kjøpt meg en liten Fiat cab Italian edition og da hadde det vært på sin plass med Panerai merker .
Noen som har å avse ?

Jeg har! Send meg navn & adresse på PM. Me fix for free!
Har du ennå?
Jeg har alltid ment at alle bør alltid ha en Panerai. Neste uke får jeg heldigvis en PAM igjen:)
Men, bilen med PAM-klistremerket er solgt, etter nesten 13 år med dette i bakruta!
IMG_0076.jpeg

Har du tilfeldigvis et klistremerke til overs jeg kan ha på vår nye bil? Lover å ikke klippe i det denne gangen, har ennå dårlig samvittighet;)

• Liker
Reaksjoner: Ban
Har du ennå?
Jeg har alltid ment at alle bør alltid ha en Panerai. Neste uke får jeg heldigvis en PAM igjen:)
Men, bilen med PAM-klistremerket er solgt, etter nesten 13 år med dette i bakruta!
Vis vedlegg 386268
Har du tilfeldigvis et klistremerke til overs jeg kan ha på vår nye bil? Lover å ikke klippe i det denne gangen, har ennå dårlig samvittighet;)
Hvilken Pam er det tale om? Jeg får min nye på mandag selv 😀 skulle fint levd med et sånt klistremerke på bilen selv 😎

Hvilken Pam er det tale om? Jeg får min nye på mandag selv 😀 skulle fint levd med et sånt klistremerke på bilen selv 😎
Den som lever får se:)
Kona ønska seg Panerai. Så da blir det Panerai. Som jeg kan låne når hun roterer bruk.

Brorskapet dette klistremerket opprinnelig representerer er om du for eksempel ikke har overnatting i et eller annet land i eu pga diverse hendelser. Så kunne du kontakte brorskapet og bli innlosjert der.
Trur det er kraftig utvannet nå.

Redigert:
Brorskapet dette klistremerket opprinnelig representerer er om du for eksempel ikke har overnatting i et eller annet land i eu pga diverse hendelser. Så kunne du kontakte brorskapet og bli innlosjert der.
Trur det er kraftig vannet ut nå.
Så det er klokkemiljøets svar på frimurerlosjen :unsure:

• Liker
Reaksjoner: Timewarp
Så det er klokkemiljøets svar på frimurerlosjen :unsure:
min avdøde far var frimurer - noe han senere kalte ren skjær humbug 😄🎩💰⚒️
var ikke mye til brorskap spore der bortsett fra kameraderi og konebytting. men gjestfri var mannen hvis du var beredt ta i et skikkelig tak, han selv arbeidet som 3 bjørner 🐻🐻🐻

Bare for å ha det på det tørre, kona er ikke villig til å være en del av en byttehandel med klistremerker (blitt så kostbar i 40-åra...)
Må bare spørre: spurte du😬 (hadde ikke jeg turt, også kone i 40-åra)