Dagens Panerai

BA11A2B0-E8BE-4F6C-AFC7-B884B43E014D.jpeg

Altså, for å begynne med starten. Jeg «hjalp kona å ta et valg» om å selge Hulken etter ti år på hennes arm, fordi jeg har fått tilbud av Bjerke om å kjøpe en hvit 126500 til henne. Det er lenge til den kommer, men tørr ikke være ilikvid når Bjerke en dag ringer, så Hulken-penger går på en sparkonto. Minus penger til en ventepølse for kona. Hun er lang og slank, men liker det hun kaller gutteklokker. Så hun sa. Kan jeg få en blå Panerai?

Da sa jeg: vel nei, Panerai kommer med sort skive, skinnreim, opptrekk, er 44-47mm, solid baklokk, ikke dato, men til nød sekundviser. Hun: Men jeg vil ha blå klokke på lenke og helst dato. Jeg: da blir det ikke Panerai. (@GrimReaper: grattis med perfekt PAM!).

Så lot jeg det bero mens jeg funderte på hva hun skulle få som ventepølse, mens hun gledelig brukte min IWC. Plutselig så jeg annonsen til @Ban (takk for handel!).

PAM 1028 har alt hun ønsker seg, og jeg må innrømme at den er skikkelig pen OG bøllete:
IMG_0132.jpeg
IMG_0134.jpeg
IMG_0137.jpeg
IMG_0133.jpeg
IMG_0131.jpeg
IMG_0136.jpeg

Så bra at dere begge er fornøyd @Genta . Ja det er en skikkelig fin klokke. Jeg burde sikkert ha beholdt den, men jeg har klart å innbille meg selv om at jeg må ha noe større:oops:

(Og større blir det på fredag:cool:)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Så bra at dere begge er fornøyd @Genta . Ja det er en skikkelig fin klokke. Jeg burde sikkert ha beholdt den, men jeg har klart å innbille meg selv om at jeg må ha noe større:oops:

(Og større blir det på fredag:cool:)
Du gjorde et rett valg! 1028 er ikke en ekte Panerai, selv om den treffer på alle konas krav:) Og er tøff.. men ikke røff!

• Liker
Reaksjoner: Ban
Du gjorde et rett valg! 1028 er ikke en ekte Panerai, selv om den treffer på alle konas krav:) Og er tøff.. men ikke røff!
Hvor stor er den? 40?
Veldig pen blåfarge! Kanskje ikke erke-Paneraien, men et nydelig pikeur 😊
For puristene er vel lenke også fyfy, men jeg må si jeg synes lenkene deres er lekre. Har aldri prøvd de så aner ikke hvordan komforten er, men de ser bra ut!

Kona di er en kul dame!

• Liker
Reaksjoner: Genta og Bgo80