- Medlem
- 16. juni 2009
Mye for pengene den flasken der, og liker den viktorianske etiketten.
Redigert:
Mye for pengene den flasken der, og liker den viktorianske etiketten.
Valgte å kjøpe et par ulike flasker jeg ikke har hatt før, og denne her ble innkjøpt nettopp på grunn av det du sa. Whisky har blitt latterlig dyrt - så da leter man etter sine nye favoritter i et stort marked.Mye for pengene den flasken der, og liker den viktorianske etiketten.
Veldig sans for den, så hadde absolutt prøvd Armagnac-versjonen hvis den var på polet, noe den dessverre ikke er.Om du liker den vanlige 13-åringen, bør du prøve Bas Armagnac-utgaven. Enda et hakk over.
Har aldri prøvd Auchentoshanwhisky meg her og whisky meg der -
nylig arvet jeg flere dusin flasker fra ulike kategorier. upraktisk for meg som foretrekker ripssaft, men greitt med gavearsenal…Vis vedlegg 387321
Auchentoshan anbefales, mye godt der. Men det er smud whisky da. Lite røyk og/eller torv der.Har aldri prøvd Auchentoshan
Nå må du slutte med ripssaft, du skal få hull i tennene ut av det.
Whisky er tryggere
Kjøper ofte Deanston fordi jeg liker ufiltrert og ufarget whiskyer. Altså uten karamellstoff som fargelegging.Auchentoshan anbefales, mye godt der. Men det er smud whisky da. Lite røyk og/eller torv der.
Ja, det er den eneste whiskyen jeg drikker. Men whisky har mistet litt fotfeste her i heimen. Kjøper kanskje en flaske i året. Blitt for dyrt. Det og.Kjøper ofte Deanston fordi jeg liker ufiltrert og ufarget whiskyer. Altså uten karamellstoff som fargelegging.
nei skal aldri slutte med ripssaft. lager sjæl, etter oppskrift fra henriette schønberg erken*Har aldri prøvd Auchentoshan
Nå må du slutte med ripssaft, du skal få hull i tennene ut av det.
Whisky er tryggere