Klokkeplaner 2024

IMG_1480.jpeg

Denne kom inn nettopp. Planen videre er hvit daytona 116520 ut, og få inn en helt ny submariner(helst Starbucks), og en datejust. :)

Listen min for neste år er kort - kun to som allerede er i bestilling.

DW-5610MT kommer rundt nyttår.
Vis vedlegg 354986

Og en Bel Canto Wave på sensommeren.
Vis vedlegg 354987
Bel Canto ble forsinket, men er nå i transit hos DHL. Det begynner å komme en del bilder av denne versjonen på Ig.
1000005793.jpg

I tillegg ble det to kjøp på loupethis.com i løpet av året, ikke planlagt, men fristende når klokker man har hatt lyst på dukker opp til en fornuftig pris.
20240706_172559.jpg
1000005794.jpg

Jeg har ingen konkrete planer, men mange klokker jeg har lyst på. Jeg kunne godt tenke meg å prøve ut noen Seikodykkere, for eksempel Captain Willard eller Marinemaster. Det hadde ikke vært feil med en sinnkronograf eller en Heuer Bund dersom jeg skulle være så heldig å snuble over en slik. Eller kanskje en vintage King Seiko eller GS. Mulig det blir noe helt annet.

Jeg koser meg med å følge med på bruktmarkedet på finn.no og her inne, og det plager meg ikke at klokkene jeg har nevnt over ikke befinner seg i boksen min allerede.

Noe må ut av boksen dersom noe nytt skal inn, og jeg har ikke bestemt meg helt hva som må vike enda.
Med fasiten i hånd så traff jeg ganske så godt med dette innlegget.

Det ble ikke en Sinnkronograf eller en Heuer Bund, men det ble en Sinn og en kronograf:
Eterna Matic Airforce III
12-eterna-airforce.png

Sinn 556 Citrine Yellow
bilde-9-556.png

Dessuten ble det også en Seiko 1970 diver’s modern re-interpretation eller Uemura. En Seiko SBDC111:
bilde-5-1-sbdc111.png

I tillegg kom et par Seiko Alpinister, nemlig SARB017 og SPB089. Mer om de senere.

Ut av boksen forsvant
- Seiko 7009-5001
- Studio Underd0g Watermel0n
- Seiko Presage SRPB05J1
- Seiko Presage Prestige Line SRQ023 kronograf.