nydelig!
nydelig!
Min TT 36mm ble kjøpt uten venteliste over disk. Venteliste for stål var det umulig å bli satt på, selv med en viss kjøpshistorikk.Kan ikke bekrefte det, men har hørt det samme. Vil tro TT 36mm er lettere å få tak i enn 40mm stål.
Det er i stål jeg sikter på, så spørs hvordan dette gårMin TT 36mm ble kjøpt uten venteliste over disk. Venteliste for stål var det umulig å bli satt på, selv med en viss kjøpshistorikk.
Se melding Lykke til!Det er i stål jeg sikter på, så spørs hvordan dette går
Hvor lenge siden er dette?
Veldig flott, @KentOve. Explorer er definitivt en allrounder. Om det er 36 eller 40 som er tingen kommer vel mest an på lanke-størrelse.Explorer 40. For en all rounder. Har ikke brukt annet siden den første gang ble tatt på 12. Desember, 2024.
Vis vedlegg 389854
Veldig flott, @KentOve. Explorer er definitivt en allrounder. Om det er 36 eller 40 som er tingen kommer vel mest an på lanke-størrelse.
Har du testet 39mm? Jeg har vurdert en Explorer selv men er litt usikker om det er 39 eller 40 som er the sweet spot.Helt klart Har prøvd 36 flere ganger og den blir litt for liten for meg.
Har du testet 39mm? Jeg har vurdert en Explorer selv men er litt usikker om det er 39 eller 40 som er the sweet spot.
Det er jeg usikker på. Exp 1 ville blitt 111k ferdig momset fra UK.Hvordan er det i feks Sverige og Danmark, er det greit å handle TaxFree hos Rolex-forhandlere?
Eller synes de det blir for mye hassel?
Mye spenn detDet er jeg usikker på. Exp 1 ville blitt 111k ferdig momset fra UK.