Tudor-tråden

Nå er Tudor i ferd med å bygge en "Miami Vice kolleksjon". Nå kommer vel snart den oransje "Funky shirt edition".

Går Tudor San Martin og Tactical Frog i næringen?

miami-2.png

miami.jpg

Urverk:
Tudor BB Chrono bruker Breitling B01.
Har Tudor modifisert urverket ? Til det bedre ? Hvis ja, hva er gjort ?

Urverk:
Tudor BB Chrono bruker Breitling B01.
Har Tudor modifisert urverket ? Til det bedre ? Hvis ja, hva er gjort ?
B01-verket er et meget godt verk. Jeg er usikker på om de har gjort noe særlig med det, men jeg tror ikke det. Det står godt på egne ben.
Men jeg mistenker at Tudor kanskje kommer med et inhouse-verk i løpet av 2025 med en ny krongraf. Derav alle skivevarianter på den eksisterende. De sitter mest sannsynlig på et delelager på den nåværende modellen de vil få ut først og da er det jo et smart trekk og hive noen nye farger i miksen for å booste salget litt.

• Liker
Reaksjoner: saxxvik
B01-verket er et meget godt verk. Jeg er usikker på om de har gjort noe særlig med det, men jeg tror ikke det. Det står godt på egne ben.
Men jeg mistenker at Tudor kanskje kommer med et inhouse-verk i løpet av 2025 med en ny krongraf. Derav alle skivevarianter på den eksisterende. De sitter mest sannsynlig på et delelager på den nåværende modellen de vil få ut først og da er det jo et smart trekk og hive noen nye farger i miksen for å booste salget litt.
Ser at enkelte som selger klokken sin brukt påstår at Tudor har gjort urverket bedre. Om påstanden er riktig eller om det skal gjøre klokken mere lettsolgt vet jeg ikke. B01 urverket går jo for å være veldig bra som det er. Hvorfor skal Tudor buke masse gryn på å gjøre det bedre for å selge klokken til 1/2 pris i forhold til Breitling. Det er jo dette jeg lurer på. Det skinner vel litt gjennom hva jeg tror, men det hender at jeg tar feil.

Jeg har ikke fasiten her uten å lete det opp på nett, men jeg tror ikke det er modifisert. Isåfall ikke noe større vil jeg anta. Breitlingverket går jo for å være ett av de beste i dette segmentet så det vil som du sier være noe ulogisk. Men jeg sitter ikke med nok kunnskap til å svare godt nok på spørsmålet ditt.