Bilsnakk

Service til avtalt tid fikk jeg opplevt sist på min Lexus. Stor service 60.000 km(utfør på 18` grunnet tid). Expresservice hvor der stod klar 2 teknikere som jobbet samtidig på bilen. 2 timer og alt var ferdig! Alle dele som ble byttet lå i bagasjerommet. Kontrasten til mine opplevelser på Bavaria(BMW) er som natt og dag…

Vedlegg

• IMG_9033.jpeg
    IMG_9033.jpeg
    191,3 KB · Visninger: 0
Service til avtalt tid fikk jeg opplevt sist på min Lexus. Stor service 60.000 km(utfør på 18` grunnet tid). Expresservice hvor der stod klar 2 teknikere som jobbet samtidig på bilen. 2 timer og alt var ferdig! Alle dele som ble byttet lå i bagasjerommet. Kontrasten til mine opplevelser på Bavaria(BMW) er som natt og dag…

Konsekvent i både bil i klokke valg . Lexus er vel bilenes svar på Grand seiko. (y)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Og prisen i forhold til BMW var ?

Gratulerer med god bil. Vurderte denne seriøst før jeg endte opp med Solterra. Du får neppe trøbbel med den med det første.
Takk for det :)
Kjørt Toyota i 7.5år.Så BYD i 2år. På tide å gå over til japps igjen.. Må ha noe som fungerer. litt smårusk med BYD

Så da var det jo Ariya, BZ4X\Soltterra som var alternativa. Honda har jo bare småbiler.(har hatt 3 Honda med bensin)

Hvorfor selger ikke Toyota FJ Cruiser i Norge..? Den hadde fort kunne bli aktuell…
Den kassen der har ikke vært produsert siden 2014. Ble alt for dyr med norske avgifter. 4-liters V6-er med 240 bensintørste foler på stallen, var ikke veldig kosher i 2014. Ikke bygget på Land Cruiser som mange tror, men 4Runner og delvis Hilux husker jeg ikke feil. Rustikk 4x4 som det meste Toyota laget på den tiden, men med etter hva jeg har hørt, glimrende offroad-egenskaper. On-road, not so much...

• Liker
Reaksjoner: Heftos