Den store microbrand-tråden

Mulig jeg må forsøke meg på denne....

Veldig kul. Men å kjøpe krever vel en tur til London i mars?

Veldig kul. Men å kjøpe krever vel en tur til London i mars?

Ja, den mistanken demret for meg etter hvert også. Ikke heeeelt klokkeklart hvorvidt det kun gjelder den dagen eller den dagen og lokasjon. Antageligvis det siste, dessverre

edit: ser nå at det er kun for deltagere der ja. Men teoretisk mulighet for kjøp på nett om den ikke bli utsolgt - hvilket den nok blir

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Jeg fylte veldig samvittighetsfullt ut interesseboksen inne på sida til Studio Underd0g for å ha en teoretisk sjanse til å få et eller annet slags tilbud. Nydelig klokke, jeg elsker den lume-sandwichen. Kanskje jeg er altfor ny i klokkeverden til å bli bergtatt av de tyngre klassikerne (selv om det begynner å bruse i blodet av for eksempel Lange 1) og har heller latt meg rive med av det som skjer spesielt i det britiske micro/indiesegmentet. anOrdain, Studio Underd0g, Farer. Føles kanskje mer som å være med i en æra av nytolkninger og ikke kopier med mindre modifikasjoner - hvis det gir mening. Fears x Studio Underd0g treffer meg midt i den delen av hjernen min som klarer å prosessere et samarbeid mellom en gammel britisk klokkeprodusent - riktignok nylig gjenoppstartet - og et nytt friskt blikk på hva klokker kan være. Men så er jeg også mye mer opptatt av hvordan klokka ser ut, og vil ha en klokke som får meg til å glemme at jeg skulle sjekke tidspunktet. Brunswicken (Gimleten) til Fears/Studio Underd0g får meg til å føle at jeg bor i klokketårnet i filmen Hugo når urskiva «lumer» som verst, og det er unektelig en veldig god følelse.

Redigert: