Dette er en av flere reimer jeg har kjøpt fra https://bulangandsons.com/@Geiren - utrolig flott reim, hvor finnes slikt?
Denne Railmaster'n som ligger på Finn framstod umiddelbart som greit overpriset, for meg. Etter å ha tittet litt på chrono kan den derimot virke nærmest edruelig priset. Det er noen helt ville priser der ute...
Klokka er utrolig fet, og i perfekt størrelse imo.
Noen med peiling på disse som kan komme med noen tanker?
vet ikke noe om prisnivået, men det er en utrolig fet klokke!Denne Railmaster'n som ligger på Finn framstod umiddelbart som greit overpriset, for meg. Etter å ha tittet litt på chrono kan den derimot virke nærmest edruelig priset. Det er noen helt ville priser der ute...
Den på 36 mm er ikke så ofte å se til salgs, det ble laget færre av dem. Når det er sagt, de som er på Chrono24 akkurat nå har fantasipriser. Den på 39 mm er som regel godt tilgjengelig, og har alltid mye lavere pris.Denne Railmaster'n som ligger på Finn framstod umiddelbart som greit overpriset, for meg. Etter å ha tittet litt på chrono kan den derimot virke nærmest edruelig priset. Det er noen helt ville priser der ute...