Pam 111 er jo en av de klassiske og beste Panerai fra moderne tid, og Unitas basert urverk er et pluss!Liten oppdatering. Jeg ga meg selv et løfte om å ikke kjøpe noe nytt før Spaceone klokka kommer i desember, godt jeg ikke blir sur på meg selv for å lyve...
Har hatt Panerai før, den gang en 176 som i bunn og grunn er samme klokke uten sekundviser og i titan. Denne gangen ble det en Klassiker kjøpt av @MrMstone. Her har man de trekkene de fleste liker ved Panerai, uten at det blir for "moderne". Man må jo nesten like det..
Vis vedlegg 379098
Vis vedlegg 379099
Enig, og unitas verket er godt nok. Bedre enn visse in-house Panerai verk om man skal tro intrernettetPam 111 er jo en av de klassiske og beste Panerai fra moderne tid, og Unitas basert urverk er et pluss!
Takk min venn!
Takk takk. Argonauten er kjempetøff, og et morsomt tilskudd i samlingen. Nesten så jeg burde begynne å bruke den mer... Jeg sender deg en PM om det skal selges, men jeg er notorisk dårlig på å selge klokker.Slenger meg på her og blir begeistra og imponert av denne samlinga! Og liker veldig godt måten du har gruppert klokkene på. Si ifra hvis du skal selge Argonauten en dag, da, for den knytta jeg meg visst veldig umiddelbart til.
Tusen takk, føler selv jeg har fått en god variasjon uten for mange usual suspects. Liker å ha den som er litt utenfor standard. TT exp, 168000, Grande gmt reverso, IWC aquatimer etc.For en fantastisk kul samling du har @andres, takk for at du deler![]()