Meningsbrytninger er interessant, men du mener vel ikke at jeg skal begynne å diskutere med meg selv? Gode diskusjoner er vel når man diskuterer fra ulikt ståsted?Ja, hvis man flagger kun én side av den.
Meningsbrytninger er interessant, men du mener vel ikke at jeg skal begynne å diskutere med meg selv? Gode diskusjoner er vel når man diskuterer fra ulikt ståsted?Ja, hvis man flagger kun én side av den.
Jeg har tidligere tatt til orde for at denne tråden ikke har noe på Tidssonen å gjøre. Det er en avsporing og forsøpling som ikke har noe med klokker og klokkerelaterte ting å gjøre. Jeg er fortsatt på TS daglig for å se hva som rører seg, og synes det er trist at denne tråden er den tråden det har vært mest liv i den siste måneden!
@Jon Henrik vær så snill og slett denne drittråden, så kan de 4-5 mest aktive bidragsyterne leve ut sine betraktninger i andre medier. Jeg har ikke sett poenget med å fornye SP-medlemskapet når den mest aktive tråden her inne dreier seg om politikk, religion etc. Jeg kan love deg et nytt SP-medlem på dagen (hvis jeg får bli medlem igjen da)![]()
Kanskje Griffin oppfant det hele, men det som treffer rett i målet er at denne demoniserings taktikken har vært brukt igjen og igjen inntil nå.Hehe, raskt google søk på G Edward Griffin tilsier at han «lectures» ikke er noe vi skal vektlegge så mye tenker jeg![]()
Hehe, raskt google søk på G Edward Griffin tilsier at han «lectures» ikke er noe vi skal vektlegge så mye tenker jeg![]()
Det er faktisk et paradoks at denne deprimerende tråden er den absolutt mest aktive tråden i et forum basert på glede og entusiasme.Jeg har tidligere tatt til orde for at denne tråden ikke har noe på Tidssonen å gjøre. Det er en avsporing og forsøpling som ikke har noe med klokker og klokkerelaterte ting å gjøre. Jeg er fortsatt på TS daglig for å se hva som rører seg, og synes det er trist at denne tråden er den tråden det har vært mest liv i den siste måneden!
@Jon Henrik vær så snill og slett denne drittråden, så kan de 4-5 mest aktive bidragsyterne leve ut sine betraktninger i andre medier. Jeg har ikke sett poenget med å fornye SP-medlemskapet når den mest aktive tråden her inne dreier seg om politikk, religion etc. Jeg kan love deg et nytt SP-medlem på dagen (hvis jeg får bli medlem igjen da)![]()
…slett tråden om middag. jeg er veggis.Dette er vel ikke et nytt fenomen her på tidssonen. Her selges det jo biler og skjorter, diskuteres hunder og legges ut bilder av katter. Skjønner ikke at du velger å problematisere akkurat denne tråden.
Det er faktisk et paradoks at denne deprimerende tråden er den absolutt mest aktive tråden i et forum basert på glede og entusiasme.
Jeg skal ikke frikjenne meg selv på noen måte da jeg har postet i den selv, dog uten de helt store utbroderiene den siste tiden, da det trigger en monsun på flere bind i retur som jeg ikke gidder å lese.
Jeg leser hver eneste tråd og hvert eneste innlegg på dette forumet, og det har jeg gjort i snart 10 år. Jeg går så langt som å si at TS er en av de tingene i hverdagen som på et jevnt basis gleder meg mest.
Å lese denne tråden gir bare trang til å lage en dommedagsrom i kjelleren, men der har jeg allerede pusset opp så det orker jeg ikke begynne på.
Oppsummert så er jeg enig med @eidehelg. Få det bort.
Denne tråden er kanskje det siste dette forumet trenger for å komme seg på bena igjen. M2C
Ja, det gjør jeg faktisk. Og nei, det tar ikke så lang tid. De fleste innleggene er relativt korte og ment for å lage god stemning. I motsetning til denne tråden som egentlig bare gir deg lyst til å finne et tau og gå ut i garasjen.Du leser hvert eneste innlegg på dette forumet, hver dag? Jøsses. Da har du veldig god tid og veldig mange ulike interesser. Kanskje du kan kutte ut i alle fall en tråd da, til å begynne med, start med denne![]()
Spiser ikke vegetarianere middag?…slett tråden om middag. jeg er veggis.
slett tråden om skjorter. jeg forakter skjorter.
slett tråden om dagens bok. jeg har dysleksi.
slett tråden om kunst. jeg forstår ikke kunst.
slett tråder om alkohol. jeg er avholds.
slett tråder om tobakk. det gir kreft.
slett tråden om bukser. jeg bruker ikke bukser.
slett trådene om dyre klokker. jeg er konkurs.
slett trådene om alt jeg ikke liker og som irriterer meg - ellers…
Hvorfor?Å slette en diskusjonstråd som engasjerer og skaper trafikk vil være en snodig måte å drifte et forum på.
Jo.Hvorfor?
Tydeligvis, alle vet hva problemet er med tråden : "for den er fylt til randen av bambus og konspirasjonsteorier"
Ikke sant?![]()
I utgangspunktet er jeg enig i argumentet ditt. Men jeg argumenterer for at dette er et forum for glede og entusiasme. All den driten i denne tråden tror jeg ærlig talt fjerner trafikk fra forumet mer enn bidrar til mer.Å slette en diskusjonstråd som engasjerer og skaper trafikk vil være en snodig måte å drifte et forum på.
Få det bort.
Denne tråden er kanskje det siste dette forumet trenger for å komme seg på bena igjen. M2C
Og ikke bland deg borti hva jeg skal lese og ikke. Har jeg bedt deg og kompisen din om å slutte å poste bais her? Nei, det har jeg ikke.
Avgjort.
Joda, tror ikke at du og jeg er spesielt uenige, men jeg antar at denne tråden skaper glede og entusiasme for de som jevnlig poster i og/eller leser denne tråden.I utgangspunktet er jeg enig i argumentet ditt. Men jeg argumenterer for at dette er et forum for glede og entusiasme. All den driten i denne tråden tror jeg ærlig talt fjerner trafikk fra forumet mer enn bidrar til mer.